~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2008.04.12. 11:47 Nebula // ~Ann~Szidke

•3•A buli•

 Gyalog mentünk mert nem volt messze Zitáék háza és hát mindek kocsikázni (XD)

 •Ding-Dong• (csengetek az ajtón XD)

 -Helo!-nyitott ajtót Zita

 -Szija-Tom+én

 -Gyertek be.

A buli a kertben és a házban volt(:D).Sokan voltak, köztük olyanok is akiket nem ismertem, de nem igazán zavart, vágülis ez egy buli és nem az enyém :P

 Átadtuk az ajándékokat, majd elfoglaltunk a csajokkal egy körkanapét a házban.Egy ideig beszélgettünk,majd Tommal elmentünk táncolni s a többiek is kerestek maguknak párt.Mikor elfáradtunk leültünk(logikus XD)

 Egy ideig beszélgettünk majd,majd betoppant Bill.Nem lepödtünk meg mert Tom mondta h ha nem baj akkor a tesója is csatlakozik, de scak egy kicsit később.

 Kis idő múlva(még mindig beszélgettünk) Bill, könyökével megbökte Tomot, mire ő rá mézett, majd egy bólintás után "beleszólt" a beszálgetésünkbe.

-Öhm...bocs-mire mindenki(a kanapéról XD) ránézett és elhallgatott-Csak egy pillanat-majd kivett a zsebéből egy kis ékszeresdobozt és átnyújtotta nekem.A csajok mind csendben ujjondtak, de én mozdulni se tudtam.Lemeredtem.Nem a félelemtől, csak a meglepődöttségtől :D.Meg se mozdultam, meg se szólaltam, csak néztem a kis dobozt.Tom értrtlenül nézett rám de ő sem szólt semmit.

Majd mikor hátulról Zita a fülembe súgta hogy "ébresztő" akkor feleszméltem és ránéztem Tomra.Csend volt...nem tudtam mit mondjak vagy mit tegyek.De Evi megtörte a csendet(:P)

 -Vedd már el és nyitsd ki!-mire mindenki, rajtam és Tomon kivül,mert mi csak egymás szemébe néztünk(:) ), mérgesen rá nézett-Bocsi...-Evi,és elvörösödött.

 Néhány pillanat múlva elvettem a dobozkát és láttam hogy Tom örült neki.Aztán lassan kinyitottam...

 -Vao!-megint Evi-Bocs...

 -Ez...ez gyönyörű-majd kivettem a dobozból a kis, gyönyörű kszert, ami egy ezüst nyaklánc volt,egy sziv-alakú medállal.A medál hátán volt egy felirat : Tom+Ann 4 ever.Mikor elolvastam elsirtam magam és Tom nyakába borultam.Ő is nagyon örült hogy örülok (XD)

 -Felteszed?-kérdeztem miután letöröltem az örömkönnyeimet.

 -Szivesen-mosolygott tom, majd felrakta nekem a nyakláncot.Köszönet képpen kapott egy csokot(nem sok mi? :P)

 -Gyönyörű.Tökáletes.Mintha csak neked készitették volna.-áradoztak a csajok.( :) )

 Az az este nagyon jól telt.Végig Tommal voltam.Tánvoltuk,beszélgettünk,stb. :P

 •Másnap reggel

-Ann!Ann!-egy ismerős hang szólitgatott.

-Hm?-kinyitottam a szemem és Zitát láttam magam elött.-Te mit keresel itt?És hány óra?

-Itt lakom és 12-nevetett Zita.

-Mi?-szöktem fel-Hogy érted hogy itt laksz?Hát nem otthon vagyok?

-Hát nem-nevetett tovább Zita.

-Jaj.Mi történt?

-Elaludtál.

-De jo...

-Tom kinn van a kertben...meglepetésemre hamarabb felkelt mint te...

-Kösz...asszem én is össze kell szedjem magam-majd felkeltem a kanapéról, mert ott aludtam.Kimentem a kertbe, ahol Tom épp` a buli utáni "csatateret" szemlélte.

-Jó reggelt-ásitottam.

-Reggelt?Dél van.-nevetett Tom.

-Ha-ha.

-Jó volt a buli.

-Az.-mosolyogtam majd odabújtam Tomhoz és megszoritottam amit az előző este kaptam.

-Tetszik?(a nyaklanc :P)

-Csodás-mosolyogtam.

  Voltunk vagy 10en akik véletlenül (XD) ott aludtak Zitánál.Segitettünk rendet csinálni és takaritani, majd hazamentünk.

  Otthon 2 órán keresztül áradoztam a nyakláncomról, mig anyu rám nem szólt, hogy eleg lesz (:D)

 Tudom...elég rövid lett...bocs de...nem jutott eszembe több semmi....ja és aki szerepel/akar szerepelni az szoljon h kinek akar a bnoje lenni ;)...véleményeteket ide :)...cupp:*

  

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr86422322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

●.• ^^ EmoEvo ^^ •.● 2008.04.12. 15:00:13

Elsőőő (H) bazz kicsit tuloztál mikor azt mondtad szelebrdí leszek ... xP jó rész (: várom a kövit .. PuX

Zyt@ 2008.04.12. 16:48:47

nekem is naon teccik és naon örülök h benne lehetek, ha így folytatod akk. a te storyd is a kedvenc storyaim között lesz
kivi vok a folytira
ügyi vagy
puxy :)

Lexíí (törölt) · http://lexyke.blog.hu 2008.04.13. 11:29:49

hali!! :)
megint szupi lett a rész!! ;) várom a kövit, mint mindenki...xD
pussa
süti beállítások módosítása