~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2008.04.27. 13:57 Nebula // ~Ann~Szidke

•10•Egy csók...•

-Mi nem vagyok?Önmagam?Erről már tudtam...

-Nem.Nem vagy gyilkos(=murderer)-majd nagyon lágyan megcsókolt.Épp' hogy az ajkaink összeértek.Úgy éreztem pillangók röpködnek a gyomromban.Beugrott néhány kép: először egy kép: mikor Strify először, 2 és fél hónapja, megcsókolt ugyanúgy mint most.Rájöttem, hogy valóban jártunk.A második egy piros rózsa volt, amit az amnéziám elött két héttel kaptam Strifytől.Ezek után nem ellenkeztem a csókkal kapcsolatban de nem is csókoltam viszza.Strify észrevette, hogy nem ellenkeztem, de nem ment tovább(remélem megértitrk :P :D).Mikor ajkaink szétváltak elmosolyodtam és ránéztem(mert mostmár valamennyire tisztában voltam a dolgokkal :P)

-Megint úgy nézel- mosolygott Strify és felcsillant a szeme.

-Hogy?-én

-Mint 2 héttel ezelött-és még mindig a szemembe nézett.Egy-két másodperc múlva megölelt és jól magához szoritott.-Annyira hiányoztál-súgta, majd elengedett.

-Azért...ne vidd túlzásba...-én elvörösödve.

-Bocs....elragattattam magam.Mire jöttél rá?

-Hogy éerted?

-Hát úgy látom valami eszedbe jutott.Vagy nem?

-De...Az első csókunk a parkban és a rózsa amit egy hónapja kaptam.-mosolyogtam.

-Na látod...mondtam hogy csak amnézia.-és megsimogatta az arcom.-Akkor most itt fogunk álldogálni, vagy inkább bemegyünk?

-Inkább az utóbbit.-én, majd Strify megfogta a kezem és úgy mentünk be a házba.

 Luminor épp' a nappaliban ült a kanapén és tévézett, mikor betoppantunk kézenfogva és mosolyogva.Meglátott, majd tátott szájjal felállt a kanapéról.

 -Vao.És helo.-Luminor.

 -Szia.Miaz?Miért vao?-Strify

 -Hát...a tegnap még üvöltöztetek meg sirtatok, ma meg már kézenfogva és mosollyal az arcotokon járkáltok...hát ez vao.- magyarázta Luminor.

 -Na de...senki sem sirt...-Strify, mire én csak a falat néztem, mutatva, hogy "én nem tudok semmiről"(XP)-Te sirtál?-Strify meglepődve.

 -Öhm...-én, de...

 -Igen-vágott közbe Luminor, mire szúrós szemekkel néztem rá.

 -Na de mikor, hogy én nem tudom róla ő meg igen?-mutatott Strify Luminorra.

 -Nem fontos...De te orditottál?-én, és furán néztem rá.

 -Hátööö...-Strify.

 -Igen-már megint Luminor, mir most Strify nézte őt szútós szemekkel.

 -És ez mikor is volt?-én

 -Tegnap...miután kimentél a parkból...-Strify

 -Aham...-én

 -És te mikor is sirtál?-Strify

 -Nem sirtam....az csak egy könnycsepp volt...és nem lényeg....-én

 -De igen.Én szeretném tudni.-Strify és megfogta a kezeimet.

 -Mikor elindultam hazafele...-én

 -Értem.Na de...elfelejthetjünk?-Strify vigyorogva.

 -Persze-mosolyogtam.

 -Akkor én most azthiszem kimegyek a...a parkba...ezaz, kimegyek a parkba.-Luminor, majd kiment az ajtón.

 -S mit szeretnél csinálni?Most, hogy csak ketten vagyunk?-vigyorgott kajánul Strify, mert valóban csak ketten voltunk.A három jómadár el volt menve valamerre XP

 -Ne gondolj semmi rosszra-dugtam ki a nyelvem.

 -Igaz...csak most múlt el egy kicsit az manéziád.-sóhajtott Strify.

-Ha már itt vagyunk...öhm...lefeküdtem én már veled?-én vigyorogva-Őszintén és komolyan!

 -Még nem...-savanyodott el egy kicsit

 -Jó.

 -Ez jó?-mire csak furán néztem rá-Csak mert úgy mondtad, mintha megkönnyebbültél volna...mintha baj lett volna ha már lefeküdtünk volna....-Strify olyan csalódott hangon

 -Jaj nem.Úgy értettem jó tudni.-nyugtattam.

 -Akkor jó.

 -Hány óra?

 -Öhm...várj...fél hét....miért?

 -Azthiszem hazamegyek....

 -Na de...miért?-Strify szomorúan

 -Mert éhes vagyok.-én okos képet vágva (XD azt hogy kell?)

 -Nem vacsizunk együtt?-Strify reménykedve

 -Öhm...ne hamarkodjuk el a dolgokat...-mire Strify elszomorodott-vagy....miért is ne?-erre viszont felscsillantak a szemei.-De először hazamegyek  és átöltözöm.

 -Oks.Akkor majd utánad megyek...mondjuk...8ra.

 -Öhm...jó...de nem biztos, hogy kész leszek...ugye nem a limoval akarsz jönni?

 -Hát..de- Strify s furán nézett- De mi bajod a limoval?

 -Nem feltűnő az egy kicsit?

 -Hát...nem mondom, hogy nem...de...kényelmes.Nem szeretsz luxusban utazni?

 -De, csak a limo kicsit feltűnő és hát ha már egy sztár a pasim-mosolyogtam-akkor szerintem nem kéne még nagyobb figyelmet kelteni...Még a végén letámadnak a rajongók.

 -Nem hiszem...

 -Miéert?-csodálkoztam.

 -Mert még nincsenek annyian és akik vannak azok nem olyan őrült rajongók, csak rajongók.-Strify kicsit savanyúan(XD)

 -Most ugye csak viccelsz?

 -Nem...sajnos...de sz van.

 -Hát..sajnálom, de szerintem még leszenk őrült rajongóitok-mosolyogtam.

 -Kösz-kaptam vissza egy mosolyt.

 -Na jó...én megyek.

 -Oks.Szija.Ne vigyelek el?

 -Ne, elég nekem vacsorázni menni limoval.-nyújtottam ki a nyelvem.

 -Ok.Akkor szia.

 -Szia-és elindultam

  Mire hazaértem már 7 óra volt.Még csak egy órám van.Mit vegyek fel?Vajon hová fog vinni?Azt sem tudom, hova fogok meni, akkor azt honnan tudjam mit vegyek fel?Végül egy...(kép XP) mellett döntöttem.

 

"Háromnegyed nyolc és még nem vagyok kész.Még smink + apróságok.Jajj!Strify mindjárt itt van!"-gondoltam.

  •8:05•

 ~Ding-Dong~(csengő XD)

 -Nyitooom!-futottam ajtót nyitni, közben a fülbevalómmal bajlódtam.

 -Hi.Kész vagy?-mosolygott Strify.

 -Amint látod még nem...de mindjárt.-és felmentem a szobámba a nyakláncomért.Strify csak nézte, hogy mi a csodát csinálok.-Itt vagyok-mentem le a lépcsőn.-Csak cipő és kész vagyok.

 -Ok...-Strify

 -Elmentem-kiabáltam, majd beszálltunk a limoba és elindultunk.Egy pizzéria elött álltunk meg.Strify kiszállt, majd én is követtem.Bementünk és egy pincér elvezetett egy asztalhoz.(nem úgy kell elképzelni ezt a pincért, mint egy pingvin(XD), hanem mint egy pizzériai kiszolgálót :P)

 -Étlapot?-kiszolgáló.

 -Kérünk.-Strify.

 -Tessék.-nyújtotta az étlapot a pasas (XD).Egy ideig nézegettük az étlapot, majd választottunk.10-15 perc múlva hozták is a pizzát.

 Nem lett túl hosszú...sorry...igyekeztem de :S...sajnos nem sikerült hosszúra :(...nem tudom rész mikor lesz, mert most nincs semmi ötletem :(...véleményeteke

 

nem tudtam melyiket rakjam szal mind2ot kiraktam :D

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr68444268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyt@ 2008.04.28. 14:50:09

na rávettem magam a komenteléshez
jó lett a rész
ügyi vagy
kivi vok a folytira
csak annyire tudtam rávenni h még írjon két részt :( , pedig próbáltam meggyőzni, de nem sikerült, úgy-e Szidikém? :P
puxy :)
süti beállítások módosítása