~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2008.05.25. 14:56 Nebula // ~Ann~Szidke

•14•Féltékeny vagy!!•

  Mikor megláttam...

 -Mit csináltál?-néztem Strifyre.De nem válaszolt.Ránéztem Kirora, aki most a földet nézte., majd odamentem hozzá...-Jól vagy?-kérdeztem aggodalmaskodva.

 -Hö-hallottam Strify hangját és mérgesen néztem rá.Nem nézett rám, de akkor nem is igazán érdekelt.Visszafordultam Kirohoz..
 
 -Nincs...nincs semmi baj-Kiro

 -Biztos?-én

 -Igen.-majd felemelte a fejét és elment.Strifyre néztem...

 -Mit csináltál?-de nem válaszolt-Jó, akkor miért csináltad???

 -Hm...Mintha nem tudnád...-Strify nagyképűen.

 -Azért a pusziért?-vesztem fel.

 -Nem..nem azért.Titkolóztok.Mindketten azt mondjátok, hogy köszönet volt, de azt egyikőtök sem mondja el, hogy mit köszöntél meg...

 -Féltékeny vagy!!!

 -Igen.Az vagyok!És baj?Ha igy a képembe vágod akkor biztos titkolsz valamit!

 -Igen!Titkolok valamit!És Kiro is!-és elkezdtem sirni-És tudod miért?Mert nem akarjuk,hogy bajod legyen!Nem akarunk balhét!-kiabáltam és sirtam tovább.

 -Higy...mi?-Strify akadozva-Hogy érted, hogy nem akarjátok, hoyg bajom legyen?-Strify ilyedten.

 Ránéztem és csak megráztam a fejem, majd elfutottam.Hazáig futottam és sirtam.

       "Hogy lehet ennyire bunkó?!Hogy lehet ennyire féltékeny?!Jó, hogy meg nem tiltja, hogy pasira nézzek!!!Saját barátnőjében és barétjában nem bizik meg,akiket már rég ismer?!?!Még megérteném, ha nemrég ismertük volna meg egymást, de már állitólag 2 hónapja járunk!Hogy lehet ilyen hülye?!"-igy gondolkodtam,mig hazaértem.Felfutottam a szobámba, bedőltem az égyba,az arcomat a párnámba fúrtam és úgy sirtam tovább.Addig sirtam, mig álomba-sirtam magam.
 
   •Közben a többieknél a klubban•

 -Na ez is eltűnt...-Yu(rám értetteXD)

 -Ja....De hova mehetett?-Leya

 -Szerintem a fiuk után...-Yu

 -Aham.Na jó.Lemaradtunk valamiről?-Leya kiváncsian.

 -Dehogy.Mi történt volna?-Yu gúnyosan.

 -Hát...nem tudom.-Leya, majd leültek a többiekhezés beszélgettek velük tovább.

 10-15 perc múlva megjelent Kiro, és fogta a száját.

 -Mi történt?-Evi ilyedten, mint mindenki.

 -Á.Semmi.Nem számit.-Kiro, majd leült egy csendes sarokba.

 -Ez nekem nem teccik-súgta Zita Evinek és Leyanak.

 -Nekem se...-jött a válasz egyszerre a két lánytól.Egy ideig mindenki beszélgetett, mikor:

 -Te, Kiro.Nem láttad Annt -s Strifyt?-Shin

 -Öhm...nem...-Kiro, de látták, hogy nem mond igazat.

 -Kiro!-Luminor(XD)

 -Nem láttam!!!Ok?!-Kior, majd felállt és elment.

 -Mi baja lehet?-Shin.

 -Nem tudom, de meg kéne keresni Annt és Strifyt.-Leya

 -Ugyanmár.Ha együtt vannak...-vigyorgott pimaszul Shin.-Ne idegeskedj már!

 10 körül mindenki hazament ,vagyis a fiuk hazavitték a csajokat.De elötte a csajok próbáltak telón elérni, ami nem sikerült.

 •Másnap•(nálam)

 1körül felébredtem.A tegnapi ruha volt még rajtam, amit csak most vettem észre.Lezuhanyoztam és felvettem vmi kényelmes ruhát(kép :P)Belenézetem a tükörbe...

 -Uram isten!Milyen karikásak a szemeim!Ja igen...a sirás...és álmos is vagyok...-ásitottam

 Lementem a konyhába,ahol anyu tevékenykedett.Kivettem a hűtőből egy jaurtot és visszamentem a szobámba.Átgondoltam a tegnap estét.Csak Kirot sajnáltam.Ő kapott Tom helyett egy jobbost,gondolom....Meg egy picit magamat is sajnáltam, hogy nem tud helyrejönni az életem.Strifyt nem tudtam sajnálni.Bunkó.( XD)

 Délután elmentem egyet sétálni.Megint a parkba mentem.Kezdtem kevésbé szeretni azt a parkot,mert ott fordult fel az egész életem.Sétálgattam és közben gondolkodtam.Egyszer csak...(megint történik valami XP)

 -Helo starshine.-ölelt át hátulról Tom és súgta a fülembe.(starshine=csillagfény).Megfordultam és...

 -Ne csináld!-én, közben ellöktem magamtól Tomot.

 -Mit ne csináljak?

 -Ne 9lelgess es ne sugdolozz a fülembe!-én mérgesen.

 -Miért?Mi lesz?Megint jön Kiro és rámkiabál?-Tom gúnyosan-Ó de félek!-gúnyolódott tovább.

 -Fogd be!-én idegesen, mire csak elvisgyorodott, majd megfogta a karomat és közelebb húzott magához.Kicsit megilyedtem és úgy tűnt, lázstik is rajtam mert...

 -Nem kell megijedni.Tom, majd nekinyomott egy fának és lesmárolt.Sikerült eltaszitanom magamtól, de...

 -Mi van?-Tom.

 -Most...most ne!-és mentem volna, de visszahúzott.

 -Mi bajod van?-Tom kicsit idegesen.

 -Semmi!!!Semmi azon kivül, hogy miattad tönkrement a Kiro és Strify közötti kapcsolat(barátság), Kiro kapott helyetted egy jobbost és tönkretetted a kapcsolatomat!-kiabáltam-Na most tudod!

 -Ez most komoly?Tom csodálkozva és egyben min egy kisördog.

 -Igen...-en még mindig mérgesen.

 -Hm.-vigyorodott el Tom.

 -Mit vigyorogsz?

 -Ha összekaptál Strifyvel...akkor mostmás semmi akadája annak, hogy...

 -Nem fogok veled járni!-vágtam közbe Tomot.

 -Na de...miért?-gördült le a szája.

 -Nem akarok egyéjszakás kaland lenni...

 -Miből gondolod hogy csak egy éjszakára kellesz?Tom kicsit idegesen.

 -Na lássuk csak...miből is.Ja igen.Eszembe jutott.Te vagy Tom Kaulitz!

 -Ez még nem jelent semmit!-Tom, mire megnéztem mint egy hülyétXD-Na jó...igazad ven, de te nem egy éjszakára kellesz!

 -Na és mi a garancia rá?

 -Hát...-Tom, majd lenézett a földre.-Nem tudok semmit mondani...

 -Hö-majd elindultam haza.Nem jött utánam de nem is bántam.

 Hazamentem,ettem majd felmentem a szobámba.Nem akartak kimenni a fejemből Tom szavai"...nem csak egy éjszakára kellesz".De nem akartam elhinni.Valahogy tőle olyan hihetetlenül hangzott.Egész este ezen gondolkodtam,mig el nem aludtam.

 Na igen...rövid, tudom de nincs kedvem se és ugyse olvassa senki szal annyira min1 hogy irome vagy nem...kövi rész nemtom mikor lesz de majd megpróbálok irni...(magamnak)...na mind1...véleményeteket ide kérem ... puszika :*

ezeket én csinaltam :D...sztem illik ehez a részhez és az előzőhöz is...na de nem jártatom tovább a számat :P remélem teccik :)

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr31486693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

●.• ^^ EmoEvo ^^ •.● 2008.06.06. 18:42:51

sztem nem szaaar és többen olvassák mint én..tuti =) csak enm írnak...nézd meg a statisztikákat biztos többen vannak =) nah mindenesetre kurva JÓÓÓÓ xD vároom naooon a köviiit ;) pusziii (L)

Nebula // ~Ann~Szidke 2008.06.06. 19:02:03

hat Evi ott is csak azt irja h 3 szal te, en + esetleg Zita ....ugyh...
na mind1...kocc a komit :)

Zsuca991 2008.06.06. 22:39:08

egyáltalán nem szar és énis olvasom és nagyon jó és nagyon várom a kövit!:) pusy

Nebula // ~Ann~Szidke 2008.06.07. 10:52:53

koszike Zsuca991 :)
resz lehet h meg ma lesz..attol fugg milyen kedvem lesz...:) puszika:*

♥Tusiii♥ 2008.06.27. 12:11:15

Naon jóó a blogod!;)
Várom a kövit:D Puss&LuW

Nebula // ~Ann~Szidke 2008.06.27. 12:44:32

koszike Tusiii :)
ja s a kovi mar fenn van :)

Heidi 2010.07.31. 01:32:30

Tom Tom Tom
semiképpen sem Strify
Tom *-*
amugy jó a blog, tetszik nagyon :)))
süti beállítások módosítása