~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2008.04.20. 13:49 Nebula // ~Ann~Szidke

•7•Cinema Bizarre / Miért nem mondtad el?•

  Néhány nap múlva összeszedtem magam, de a történteket még mindig nem tudtam feldolgozni.Strify azóta is minden nap meglátogatott.Beszélgettünk és egyre többet megtudtam magamról(XD) és persze róla is.:).Lassan megszerettem a srácot, de csak mint egy egyszerű barátot(havert).De láttam rajta,hogy ő valóban többet érez irántam.Viszont nem próbálkozott semmivel,és ez valahogy jól esett.Tomot nem tudtam elfelejteni, de egyre kevesebbet gondoltam rá.

 "Felépülésem" után nem sokkal, kb. 2 héttel, egy nap csöngettek az ajtón.

 -Nyitom!-anyu

 -Majd én!-én (XD)Kinyitottam az ajtót és ki nem találjátok ki állt az ajtóban XP.Hát Sztify =))

 -Szija.-én mosolyogva.

 -Hy-mosolygott vissza.

 -Gyere be.

 -Öhm...arra gondoltam, hogy ha úgy érzed magad akkor elmehetnénk,hogy újraismerkedj a többiekkel-ajanlotta fel reménykedve.

 -Rendicsek.Mindjárt jövök,csak átöltözök. 

 -Oks.Megvárlak.-és láttam rajta, hogy örül.

 Fura volt...egy ideig azt sem tudtam, melyikek az én ruháim XP.De szerencsére akkorra már tisztába voltam vele.Felvettem egy...(nézzétek meg a képet :P)

-Itt vagyok.-futottam le a lépcsőn

-Csinos vagy.-molsolygott Strify.

-Kösz.Mehetünk?

-Persze.Gyere.-majd kinyitotta az ajtót.(milyen udvarias XD).Bekiáltottam anyunak a nappaliba, hogy elmentünk majd elindultunk.Egy limuzin jött utánunk mire én tátott szájjal maradtam.Megérkeztünk egy hatalmas házhoz,a kocsi megállt és Sztify kiszállt, majd én is követtem.Egy percig csak tátottam a számat a hatalmas és csodaszép épületen, majd Sztify megfogta a kezem és behúzott a házba.A nappaliban 4 "manga-srác" várt.2nek szőke,2nek pedig fekete haja volt, valami más szinű tincsekkel XP.

 -Helo fiuk-Strify

 -Hy-srácok.

 -Na?Felismersz valakit?-kérdezte Strify egy olyan "nem igazán hiszem" nézéssel(micsoda megfogalmazásaim vannak XD)

-Nem...-én szomorúan.

-Na jó.Akkor...ő Yu,ő Luminor, ő Kiro és ő meg Shin.

-Vao.Én ezt mind meg tudtam jegyezni?-kérdeztem mosolyogva.

-Hát igen.-Strify.

-Gondolom ti már ismertek.És állitólag neked is ismernem kéne titeket.Na de...sorry...

-Ugyan...nem te tehetsz arról, hogy amnéziád van-Luminor mosolyogva.

-Fogjuk rá...-Yu, mire a többiek szúrós szemmel néztek rá.-Jó na, bocs.Nem kell felkapni a vizet.-mentegetőzött, s a kezeit feltartotta(tudjátok egy olyan, nem mondtam semmit kézemelés XP)

-Nem baj.Végülis én is hibás vagyok.Ha jobban figyelek nem esek le a lépcsőn.-én, majd Yu rám nézett egy olyan "kösz" nézéssel(nincs sok éertelme...de na...)

  Egy ideig beszélgettünk a fiúkkal, majd hazamentem.Vagyis a limuzin vitt haza.:D

  •Otthon

  Bemnetem a szobámba, majd hirtelen szemet szúrt egy poszter a falon.Odamentem és jobban megnéztem.5 srác volt rajta és egy felirat: Cinema Bizarre.Tudtam, hogy a Cinema Bizarre a kedvenc együtteseim közé tartozik, de az az 5 srác olyan ismerős volt...és ekkor beugrott.A fiuk voltak azok.Yu,Luminor,Kiro,Shin és Strify.Ők voltak a Cinema Bizarre csak a poszteren másképp neztek ki mint baráti társaságban.

-Ez nem lehet...-én. majd gyorsan megkerestem a fényképalbumom.Rengeteg kép volt a fiúkról és rólam.Azon nem voltam kiakadva vagy valami, hogy sztárokat ismerek, mert hát Tom is az...vagyis az volt....De vajon miért nem mondták el?

 •Közben a fiúknál

 -S hogy viseled?-Kiro Strifyhez.

 -Hát...szarul-Strify-az elején azt sem tudta ki vagyok...-s lehajtotta a fejét.

 -Nyugi.Az amnézia nem tart örökké.-Luminor.

 -Bárcsak már vége lenne.-sóhajtott Strify, majd felment a szobájába.

 •Aznap este

 Épp a tévében néztem valami hülye adást, mikor megszólalt a telóm.Strify volt.

 -Igen?-én

 -Hy.Hogy vagy?Micsi?-Strify

 -Na várj...Öhm...jól vagyok és tévézek-nevettem

 -Akkor jó.

 -Mit szerenél?

 -Óóó semmit.Csak eszembe jutottál-és hallottam a hangján, hogy mosolyog.

 -Ááá értem.Ha már itt vagyunk....valamit nem mondtál el...-én szomorúra vált hanggal.

 -Mit?-Strify csodálkozva.

 -Cinema Bizarre.

 -Ja hogy azt...hát...az úgy volt, hogy elmondom de...

 -De mi?

 -Hát...csak meg akartam tudni, hogy ha egy egy átlagos srác vagyok akkor steretsz-e...sajnálom.

 -Jaj.Ugyan már!Én szeretlek.És nem azért mert CB tag vagy.

 -Mi?Te...te tényleg szeretsz?-Strify boldogan.

 -Jaj ne érts félre.Nem úgy értem, hogy szerelemből vagy ilyesmi, hanem szeretlek mint egy átlagos barátot.Sajnálom de...

 -Értem.-és hallottam a hangján,hogy most csalódott.

 -Ne haragudj.-én kérlelően.

 -Nincs semmi baj.Öhm...jóéjt.-de még mindig szomorú hangja volt.

 -Szija.-majd letette a telót.

Elinditottam a zenét és az After the rain cimű szám indult el.Úgy éreztem ezt nekem irták.És ráadásul a Cinema Bizarre száma.Végighallgattam, majd kikapcsoltam a lejátszót.Bűntudatom volt ezért elég későn aludtam el de végül sikerült.

 Nem lett túl hosszú de na...ez van :P...véleményeteket ide :)...puszka :*

 

 

 egy képecske Strify-ről :)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr83433960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyt@ 2008.04.20. 14:47:00

naon szupi
kicsi ügyikém
naom várom a folytatást
puxy :)

Nebula // ~Ann~Szidke 2008.04.20. 17:51:49

hoppa :.> nem ay lett amit akartam XD
kocce Zita es Evi :*
cuupika :*
süti beállítások módosítása