~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2008.05.09. 19:29 Nebula // ~Ann~Szidke

•11•Egy csokor virág•

 Kaja után Strify hazavitt.

 -Hogy telt az estéd?-Strify

 -Jól-mosolyogtam.

 -Örülök.-mosolygott visssza.Mélyen a szemembe nézett, majd kis idő múlva megcsókolt és átkarolta a derekam.Jó volt, ezért visszacsókoltam és átkaroltam a nyakát.A csók után...

 -Ez jó volt.-mosolyogtam.

 -Ja.-Strify és ő is elmosolyodott.

 -Én...azt hiszem...bemegyek-és nyitottam az ajtót.

 -Rendben.Jóéjt.-Strify

 -Jóéjt.Kösz a vacsorát-és bementem az ajtón.

 •Másnap•

 Egész nap a fellegekben jártam.Sosem arra figyeltem, amire kellett volna.De nem vettem észre, hogy nem járok a földön, mig anyu rám nem szólt, mikor mosogatás közben a tisztált edényeket mostam meg és raktam a piszkosak közé.(nem vagyok teljesen normális XD)

 -Ann!Mi van veled?-anyu és kitte a kezemből a tányért.

 -Mi?Hogy?Bocs...nem figyeltem.

 -Mi van veled?-anyu, közben kimentem a konyha ajtón.-Szerelmes vagy?-mire megálltam és visszanéztem.

 -Hogy mi?Én?Szerelmes?Nem hiszem.-legyintettem, de valahogy úgy éreztem nyunak igaza van.-Mi van ha tényleg szerelmes lettem?-gondoltam, de beugtott Tom...-Az nem lenne jó...-sóhajtottam.Tomot nem tudtam elfelejteni.Még akkor sem ha csak álom volt.-Na tereljük a gondolatokat!-majd felmentem a szobámba.Egész nap nem csináltam semmit, csak lustálkodtam.

 •Megint másap XD•

 Másnap elmentünk Evivel egy lovárdába,mert Evi nagyon szerette a lovakat, és ma valamilyen olyan nap van, hogy ingyen be lehet menni a lovárdába, simogatni a lovakat, és fel is lehet rájuk ülni.

 -Gyere na!-sürgetett Evi.

 -Nyugi!A lovak nem mennek el-nevettem

 -Jójó!De siess!-vigyorgott Evi.

 -Jaj.Megyek már...megyek.-én.Bementünk és rengeteg gyönyörű ló volt.Csodásak voltak.Vagy 10et megsimogattunk, mikor Evi kiszúrt egyet....egy srácot XP.Egy csodaszép ló mellett állt és simogatta.Evi odaráncigált és...

 -Helo-Evi.

 -Szija.-srác.

 -Csodaszép ez a ló.-Evi, közben végig a ló helyett a srácot bámulta.

 -Igen, valóban.-mosolygott a srác Evire, mire a csaj elpirult.

 -Szerintem neked nem a ló teccik...-súgtam Evinek.

 -Hallgass!-Evi, mire a srác csak nézett minket XD

 -Öhm...-srác.-Fel akartok ülni?

 -Szivesen.-Evi.-Te itt dolgozol?

 -Igen.Tanitó vagyok.(tudjátok...tanit lovagolni :P)-közben segitett Evinek felszállni a lóra.-Na?Hogy érzed magad?

 -Csodásan.Még sosem ültem lovon.-mosolygott Evi.

 -Te nem akarsz felülni egyre?-nézett rám a srác.

 -Öhm...miért ne?-mosolyogtam.

 -Gyere.Ez lesz a lovad...vagyis csak ideiglenesen.-mosolygott a srác, majd elővezetett egy korom-fekete lovat.Gyönyörű volt.-Gyere, segitek.

 -Kösz.-majd felultem a lóra.Még sosem ültem lovon.De egyszercsak-Mi ez?-ilyedtem meg.A ló bevadult és elkezdett ugrálni.

 -Nem tudom mibaja van.-a srác rémülten, s közben a lovat nyugtatta.-Nyugi.Nyugi.-de a ló nem nyugodott meg.Egyszercsak rugott egy nagyot és levetett a hátáról.Hatalmasat zuhantam, majd...

 -Ááá-szöktem fel az ágyból-Mi volt ez?-szuszogtam ilyedten, majd szétnéztem a szobában.-Itthon vagyok.Akkor...ez csak egy álom volt.Húúú-fújtam ki magam.

 Megnyugodtam.Csak álom volt.Felkeltem az ágyból és lementem a konyhába.

 -Szija kicsim.-anyu-Hogyhogy te ilyen hamar fenn vagy?

 -Hamar?-néztem az órára.-8 óra van???

 -Igen kicsim...Mi történt?

 -Csak egy álom...

 -Ó.Értem.Álmodtál.Akkor nincs semmi baj.

 -Igen.Álmodtam...Hogy mi???Megint?-és felfutottam a szobámba.Anyu csak nézett, mint a hülyét.

 Felértem a szobámba és előkerestem a telómat majd gyorsan megnéztem a dátumot.

 -2008. július 14.Húúú.Akkor nem változott semmi.-nyugottam meg, majd lementem anyuhoz a konyhába.

 -Mi történt?-anyu.

 -Semmi, csak azthittem megint álmodtam az utóbbi fél hónapot.

 -Értem.Ma mentek Evivel a lovárdába?

 -Hogy hova???-ilyedtem me, de hirtelen az ágyamban találtam magam.Felültem, majd gyorsan a telefonom után kaptam.-2008. júli. 14.Akkor jó.-majd az órára néztem.-Fél egy???-majd lefutottam a konyhába.Anyu nem volt otthon, de találtam egy cetlit(megint XD)

      "Szija kicsim!
       Be kellett menjek a munkahelyemre.Nem tudom mikor jövök, de gondolom a
htőszekrényben találsz kaját...Apád elment egy üzleti útra, szóval őt se keresd.
                                                         Puszi: Anyu"

 -Na jó.Akkor én asszem vissazfekszem...Vagy...mégsem...-de azért felmentem a szobámba.-Na lássuk csak...mit csináljak?-gondolkodtam, majd úgy döntöttem felhivom Strifyt.

 -Szija-én

 -Hi.Hogy vagy?

 -Kösz jól.Arra gondoltam, hogy csinálhatnánk valamit együtt, a fiúk meg a barátnőim.Meg persze mi ketten :P- okoskodtam.

 -Rendben.De mit csináljunk?

 -Nemtom.Egyenlőre üljünk össze valahol és majd megbeszéljük.Ok?

 -Oks.Szólok a fiúknak.Te szólj a többieknek.

 -Ok.De mikor?

 -Hát gondolom most-nevetett Strify.

 -Haha.Úgy éertettem, hogy mikor talizunk?

 -Ja.Hát mondjuk 6kor.

 -Ok.Akkor nálunk 6kor.

 -Ok.Szija.

 -Szija.-és letettem, majd felhivtam a csajokat.Mind3an el tudtak jönni és a fiúk is ráértek igy 6kor összeültünk nálunk.

  A nappaliban üldögéltünk, ki a kanapén, ki a földön és beszélgettünk, mikor valaki csöngetett az ajtón.Arra gondoltam, hogy anyu lehet, de ő nem csengetett volna.Mentem és kinyitottam az ajtót és majd elállt a lélegzetem.

 -Öhm...helo-én.

 -Szija-Tom(:D) + Bill.

 -Öhm...Gyertek be...-nyitottam ki jobban az ajtót, de az ikrek meglátták a nappaliban üldögélő "tömeget", és...

 -Zavarunk?-Bill.

 -Öhm...nem...dehogy.-és a nappaliban űlő társaságra néztem.A csajok olvadtak el az ikrek láttán, de az 5 srác nem volt túl boldog.-Gyertek csak be...

 -Tényleg nem akarunk zavarni.Csak azért jöttünk, mert szerettük volna megtudni, hogy redbe jüöttél-e.-mosolygott Tom, mire elpirultam :D :">

 -Nem zavartok-hallottam Strify hangját a nappaliból, mire az ott üldögélők mind csodálkozva néztek rá.-Gyertek csak be.

 -Öhm...ok...-ikrek, majd bejöttek.

 -Tessék.-nyújtott át egy csokor virágot Bill, mire megint elvürüsüdtem.

 -Ekkora felhajtást egy ilyen fruskáért, mint én?-vettem el a virágot.

 -Nem vagy fruska!-Strify és Tom egyszerre, majd egymásra néztek.

 -Na jó.Hanyagoljuk a témát.-majd leültem a földre, a többiekhez.Az ikrek is helyet foglaltak, és elkezdtünk beszélgetni.Strify mellettem ült,csak épp a kanapén, nem a földön,Tom pedig majdnem velem szemben helyezkedett el.Úgy éreztem, néz, ezért ránéztem.És igazam volt (XP), engem nézett, majd mikor ránéztem kajánul elmosolyodott, mire én megint elvörösödtem(aki számolja annak: egy este már 3adszor XD).De egyszercsak elkomolyodott és elforditotta a fejét.Felnéztem Strifyre, aki szútós szemekkel nézett Tomra.

 "Szóval ezért konolyodott el..."-gondoltam magamban.Aznap este Tom sokszor "legeltette"(XD) a szemeit rajtam, de sosem sokáig, mert Strify figyelte a srácot.

 11 körül mindenki hazament és én is lefeküdtem.

 Tudom h későre lett rész és sorry de megpróbáltam hosszat irni...remélem elég...véleményeteket ide kérném :)....puszika :*

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr27460340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

●.• ^^ EmoEvo ^^ •.● 2008.05.10. 14:58:43

elsőőő :D wáá (H) csúcs vagyok xD meg persze te is ;) jó rész.. ügyi vagyoool :D Puszii LááW :)(L)
Várom a köviit =)

Zyt@ 2008.05.11. 17:41:10

ezt h "legeltette" a szemeit rajtam (mármint rajtad) ezt Leyától szedted xP,naon jó rész
ügyi vagy
puxy

Nebula // ~Ann~Szidke 2008.05.11. 18:55:18

kocce csajok
ja es Zita te csak hallgass :P
puszika :*

Zyt@ 2008.05.11. 19:25:32

miért én hallgassak?hallgass te!!! xP
na puxy

●.• ^^ EmoEvo ^^ •.● 2008.05.14. 18:56:10

megvan az ötödik komment xD folytasd :DxD

Nebula // ~Ann~Szidke 2008.05.15. 16:10:43

kosz Evi :P
de en nem igy kepzeltem az 5 komit :P
de azert folytatom :)
puszika :*
süti beállítások módosítása