~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2008.06.27. 12:34 Nebula // ~Ann~Szidke

•15•Egy hét...•

 Másnap•

 Nem tudtam kiverni a fejemből Tomot és azt az egy mondatot,ezért úgy döntöttem, hogy elmegyek sétálni.De semmiképp nem akartam a parkba menni(gondolom rájösztök miért :P), ezért scak az utcákon sétálgattam.

 Már vagy egy órája bóklászhattam, mikor szembementem valakivel, egy sráccal, akinek fekete haja volt, szőke tincsekkel és elég magas volt(na vajon ki lehet az XP).Bill volt.Mikor már csak 1-2 méterre voltunk egymástól rám nézett és megállt.Én is megálltam, de ekkor már csak kb 1 méter volt köztünk.

 -Szia-Bill

 -Helo-én-Hogyhogy te gyalog?

 -Hát...öhm...ki kellett szellőztessem a fejem és hát az, ha kocsival jövök nem megy...

 -Na igen...

 -Öhm...figyelj...Lenne egy kérdésem.-Bill kicsit idegesen(izgulva)

 -Mond csak.

 -Öhm...Tom a tegnap mikor hazajött, elég ideges volt.Bement a szobájába és becsapta az ajtót.Nem szokott ilyet csinálni, szóval bementem és megkérdeztem, hogy mi a baja és azt mondta, hogy....szt mondta, hogy te-nyögte ki Bill.

 -Te?-néztem furán.

 -Nem én!Te.-mutatott rám.

 -...-megszólalni sem tudtam.-Hogy én?Mi baja velem??

 -Jaj ne érts félre!Nem veled van baja, hanem azzal, hogy...öhm...

 -Hogy?Mivel van baja?

 -Hát...azzal,hogy...fogalmazzunk úgy, hogy nem lehetsz az övé-mire én tátott szájjam maradtam.-Meg hogy nem az van amit ő akar, de ez csak mellékes.

 -Hogy mi??Mi az, hogy az övé??Nem vagyok tárgy, hogy birtokoljanak!

 -Nem úgy!Jajj!hogy mondjam el?-idegeskedett Bill-Úgy értem, hogy az a baj,hogy...hogy nem szereted.Na, kinögtem!-hajtotta le a fajét.

 -Hogy...mi?

 -Ha te meglepődtél akkor képzelj el engem.Még sosem láttam Tomt ilyennek.Szerintem...szerintem szerelmes.De nem biztos...nem tudom.Lehet, hogy nem szerelmes,  de valami hasonló.-és a szemembe nézett.Én meg sem tudtam szólalni.-Ez lehet, hogy nem rám tartozik, de...biztos nem érzel valamit iránta?-1-2 perc múlva lehajtottam a fejem, és...

 -Nem.Én nem valamit érzek iránta.Tiszta szivemből tudnám szeretni, ha tudnám, hogy amit álmodtam, az nem csak álom volt, hanem legalább egy kis része igaz belőle.-Bill nem értette az álom dolgot, szóval elmeséltem neki mit álmodtam(nem azt nem érti, hogy mi az, hogy álom :P)

 Mikor végeztem a mondókámmal...

 -Biztos vagy benne, hogy álmodtál?-Bill

 -Ha nem álmodtam volna, akkor emlékeznétek rám...remélem..

 -Igazad van.

 -De miért kérded?Talán..talán igaz?-reménykedtem csodálkozva(azt h kell? XD)

 -Egy része.

 -Hogy éerted?

 -Hát Tom 2005-ben tényleg ilyen volt, és még most is ilyen.Csak az nem igaz, hogy volt barátnője és hogy ismertünk téged.

 -Értem.

 -Öhm...én azthiszem megyek...ha nem baj...

 -Dehogy.Én is hazamegyek

 -Ok.Szija.

 -Szija-majd mentem is.

 Hazafele furán éreztem magam.Boldog voltam, de szomorú is.Örültem, hogy Tom olyan mint ahogy az álmomban ismertem, de szomorú voltam, mert ott van Strify is és őt is szerettem, de úgy érezem, hogy mostmár nem úgy szeretem, mind azelött, mostmár scak barátként tudtam szeretni.A szivem majd kiugrott de nem tudtam, miért.

 Haza értem és megint bedőltem az ágyba.Tom járt az eszemben.Sehogy nem tudtam elfelejteni.Akkor si rajta gondolkodtam, mikor....

Lovesongs, they kill me....(szól a telóm :P)

 Megnéztem, kiaz.Strfy volt.

 -Halo-én unottan.

 -Szia.Öhm...bocsánatot szeretnék kérni.

 -Hö.-én lenézően.

 -Tudom, hogy haragszol és sajnálom.Hülye voltm.Csak félek.Félek, hogy pont az vesz el tőlem aki jó barátom.

 -Te hülye...Igy te fosztottad meg saját magadat.Most senkit sem hibáztathatsz...-suttogtam szomorú hangon, majd letettem.Még néhányszor hivott, de nem vettem fel.Valahogy akkor nem tudodt érdekelni.

 •1 hét múlva•

 Ez alatt az egy hét alatt nem történt túl sok midnen, csak annyi, hogy még a telefonbeszélgetés utáni napon szakitottam Strifyvel és nyugodtan elmagyaráztam neki, hogy miért.Szerencsémre megértette és igy barátok maradtunk.Ja és bocsánatot kért Kirotol és tartjuk a kapcsolatot baráti szinten.

 Egy hete nem láttam Tomot és egy hete vagyok búskomor.Nem tudtam sehogy elfelejteni.Tisztára bediliztem.Néhányszor sirtam is, de csak kb. 3szor.És tiszta depis zenét hallgattam.Pl:Amy Winehause - Back to Balck, Avril - hen you`re gone és hasonlókat.A szobámból alig mozdultam ki.Folyton tomon gondolkodtam.

 -Kicsim-nyitott be anyu a szobába.Az ágyon feküdtem, mint ezalatt az 1 hét alatt többnyire mindig.

 -Igen?-ültem fel.

 -Nem akarsz elmenni valamerre a barátnőiddel?-anyu reménykedve.

 -Most nem-és visszadőltem az ágyba.

 -Rendben...-sóhajtott anyu, majd kiment.

 Reménykedtem, hátha Tom felkeres, de nem tette.Csak feküdtem az ágyban és lestem a telefont.Hátha kapok egy hivást.De semmi.

 -Na jó.Menjünk el sétálni.-mondtam magamnak, majd öltöztem és mentem.Anyu örült,hogy kimozdulok a házból.

 Nem mentem a parkba.Nem volt kedvem(megint :P).Helyette az utcákon sétálgattam.Lehajtott fejjel gondolkodtam.Nem akartam senkit látni, csak gondolkodni...

 hát elég rövid lett...de ez van...véleményeket ide kérek...és minél többet!!!...kövi nemtom mikor lesz de remélem hamarosan...ennyi...pusz

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr93541904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyt@ 2008.06.30. 09:34:07

ez is jó rész
várom a küvit
ügyi vagy
puxy :)

Zyt@ 2008.06.30. 09:35:11

xDDD nem küvit akartam irni hanem kövit :))
süti beállítások módosítása