~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2008.04.13. 17:10 Nebula // ~Ann~Szidke

•4•Megijesztettél!•

 Másnap nem volt semmi fontos dolgom,és reggel sem költött fel senki,szóval aludhattam.De 1-kor felkeltem.Lezuhanyoztam, majd lementem a konyhába.Anyuékat nem találtam sehol, de a konyhában volt egy cetli:

   "Jó reggelt Ann!Már ha reggel lesz még, mikor felkelsz...Apuval elmentünk vásárolni, majd 5 körül jövünk.  Puszi:Anyu"

 De jó, 5-ig szabad vagyok.Nincsenek szülők, 5-ig magamra vagyok :).

 Ettem, majd felmentem a szobámba.Kinyitottam az ablakokat,majd bekapcsoltam a hifit a 2 db 1 métres hangszóróval, majd fel a hangerőt  maximumra.Először Paramore-t hallgattam, majd áttértem Cinema Bizarre-ra.Ment a zene és közben énekeltem.Az Escape to the stars cimű számot hallgattam( https://youtube.com/watch?v=IFpC7QBOWYY ) mikor meghallottam, hogy valaki csönget az ajtón.

 -Nyirooom!-kibáltam s lefutottam, hogy ajtót nyissak.Sajnálatomra csak a postás volt.Mérgemben a postát lehajitottam a konyha-asztalra,majd felmentem a szobámba és lefeküdtem az ágyra.Miután megint megjött a kedvem elkezdtem énekelni, de most a Forever or never(ugyancsak Cinema Bizarre :D https://youtube.com/watch?v=C39m74GCnYY&feature=related ) ment.Meguntam az éneklést és igy felléptem a netre.A zenét hagytam, menjen, ugysem zavart.Felléptem egy "hirdető-oldalra".Itt minden nap új hirek voltak.Olvasgattam, majd megakadt a szemem egy cikken:

  "Az új bandák közül a Tokio Hotel két nappal ezelött adta ki első lemezét Schrei cimmel.Interjúk szerint a csapat sokat vár a lemeztől, remélik sok rajongóra tesznek majd szert.Sok sikert a fiuknak."

 Örültem, hogy felkerültek a fiuk a hirdetések közé, mert elég sokan jártak erre az oldalra és igy hamar megismerhettéka bandát, a zenéjüket és remélem meg is szeretik őket.

 Ránéztem az órára:3 óra.Még kb.2 órám van amig anyuék hazajönnek.Úgy döntöttem hallgatom tovább a zenét és kész.Esetleg még énekelek :D.Szóval hallgattam tovább a zenét.

 Épp` a She waits for me cimű számot hallgattam( https://youtube.com/watch?v=FSdN6QXFqdQ ), mikor hirtelen valaki kinyitotta az ajtót.Háttal álltam az ajtónak, és nem mertem megfordulni, mert tudtam, hogy a bejárati ajtó zárva van.CSak álltam, de nem mertem megfordulni.Az ajtóban alló azemely pedig egy ideig meg sem szólalt.

 -Hát...mindenesetre ha Billnek valami baja lesz...inkább nem kétünk fel hogy énekelj-nevetett az ajtóban alló személy.

 -Tom?-kérdeztem félve, de még mindig nem fordultam meg.

 -Már fel se ismersz?Ja és igen.-nevetett tovább a személy, aki ezek után biztos Tom volt.Az ágy mellett álltam igy gyorsan felkaptam egy párnát és nekivettem Tomnak, aki miután elkapta a párna csak meglepetten nézett.Még nem fogta fel, hogy mi történt.

 -Ezt most miért kaptam?-Tom, miután felfogta a történteket.

 -Mert megijesztettél!-és levettem a zene hangerejét.

 -Tényleg meijedtél?-Tom csodálkozva.

 -Ja.Hogy jöttél be?A bejárati ajtó zárva van!-én idegesen, mert nem tudtam, hogy juthatott be.

 -Öhm...a hátsóajtón?Tudod nektek olyan is van...és az nem volt zárva...

 -Hú de jó...s miért jöttél?-én még mindig kicsit idegesen.

 -Öhm...csak gondoltam elmehetnénk valahova...de ha zavarlak akkor megyek...-Tom bűnbánóan.

 -Jajj nem kell...csak...megijedtem-mentem utána.Megfogtam a karját és visszahúztam, mire megcsókolt, majd a csókból smacc lett (XP).

 Mikor ajkaink szétváltak Tom rámmosolygott, majd megszólalt:

 -Akkor?

 -Mi?

 -Elmegyünk valahova?

 -Mehetünk.De anyuék csak 5 körül jönnek, s azelött nem akarok elmenni mert mérgesek lesznek+még fel is kell öltözzek.Remélem nem baj ha csak 5 után megyünk.

 -Nem.Akkor én megyek, de fel 6 körül érted jövök.

 -Ok.De hova megyünk?

 -Nem tudom- vigyorgott Tom- de majd kitaláljuk.Szija.-adott egy csókot és elindult.

 -Várj!Miért nem hivtál fel?Nem lett volna egyszerűbb?

 -Én hivtalak de nem vetted fel.Na mind1.Szija.-és kiment az ajtón.Visszamentem a szobámba, majd elvettem a telómat: 4 nem fogadott hivás.Hoppá.Na mind1.Fogjak neki készülődni, mert már fél 4 és a szobámban is hatalmas kupi van.

 Rendet raktam, majd előszedtem a ruháimat.Egy narancs felsőt+ egy sötét farmert vettemfel.(mellesleg a képen én vagyok :) XD...tudom h nem jó kép de más nem volt...)

 Anyuék negyed 6kor hazajöttek, majd Tom is megérkezett fél 6kor és elmentünk.Nem tudtam hová megyünk, igy...

 -Hova is megyünk?

 -Az legyen meglepetés.-vigyorgott Tom.

 -Hát jo...

 10 perc múlva az autó megállt,Tom kiszállt  majd utána én is.A "meglepetés" egy klub volt.Itt még nem jártam de sebaj.Bementünk és a többiek(Bill,Guszit,Georg).Tom mondta, hogy ha gondolom én is hivjak el valakit,igy felhivtam Zitát,Leya-t és Evit.Mindhárman eljöttek.

 Jól telt az az este, mint az azelötti.11 körül hazamentem,bedőltem az ágyba és szinte azonnal elaludtam.

   •Másnap reggel

 12 körül felébredtem, de kicsit furán éreztem magam...

 Tudom...rövid és unalmas...megpróbáltam hosszura irni de nem sikerult :(...bocsy...A Cinema Bizarre-t azért emlitem annyiszor mert most nagyon megszerettem...lehet h közületek is van aki ismeri de ha nem akkor a zárójelekben megtaláljátok a klippeket...ajánlom h meghaljgassatok mert nekem nagyon teccik :)én szeressem :)...de ti tudjátok...ja és ha valaki ismeri akkor nem kell belémkötni,hogy a Cinema Bizarre később jelent meg mint a TH XP ...na mind1 :D...véleményeteket ide...cupp :*

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr78423835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyt@ 2008.04.13. 18:17:29

naon teccik ez a rész és persze a többi is
ügyi vagy
várom a kövit
puxy :)

●.• ^^ EmoEvo ^^ •.● 2008.04.13. 20:35:03

sztem se uncsi :D Várom a kövit (:

Lexíí (törölt) · http://lexyke.blog.hu 2008.04.15. 18:16:36

hali!! :)
nekem is non teccik ám!! ;)
pussa
süti beállítások módosítása