~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2008.04.26. 16:02 Nebula // ~Ann~Szidke

•9•Unfaithful•

 •Másnap reggel•

 11 körül felkeltem, zuhanyoztam, ettem, majd mire végeztem mindennel 12 volt.Fél órát álltam a szekrény és a tükör elöttXD.Ruhákat válogattam.Majd döntöttem.Megcsináltam a hajam, smink majd felöltöztem.Felvettem egy...(kép XP XD).És hogy miért elősz smink és utána ruha?Hát mert nem akartam összekenni a ruhámat :P

  

Eszembe jutot a fényképalbum.Volt néhány kép amire kiváncsi voltam hogy hol készült és hogy mikor, mert hát...nem tudtam...tudjátok:amnézia :P

 A csajok 2 utén egy kicsivel megérkeztek és elindultunk a park felé.Mikor a parkba értünk elkezdtem kérdezősködni a képekről.

 -És itt?-én-Itt hol vagyunk?

 -Öhm...várj csak...azt hiszem, hogy...-Evi.

 -Róma?-Zita

 -Nem.Ott a zöld pólóm volt rajtam-Leya.

 -Akkor...Párizs.-Zita.

 -Nem.Ott szoknyában voltam.-Evi.

 -Akkor a Vörös-tenger?-Leya.

 -Tényleg ott volt-Zita.

 -Öhm...beleszólhatok?-én

 -Persze.Mond csak.-Leya

 -Tényleg voltam Rómában,Párizsban és a Vötös tengernél?-s megemeltem a szemöldököm(mint Bill :P...de tényleg meg tudom csinálni, csak a másik szemöldökömmel :D)

 -Aham.-egyszerre a csajok.

 -Vao-én-na ezért sajnálom, hogy amnéziám van.

 -Hát sajnálhatod is-Zita s kinyujtotta a nyelvét.

 -Na igen...de hihetetlen,hogy 3 év csak úgy kiesett-Leya.

 -Nekem mondod?-én majd néhány percig hallgattunk.A csendet Evi törte meg:

 -És most mit csináljunk?

 -Nem tudom-Zita.-Te mit csinálnál Ann?

 -Öngyilkos lennék...-én halkan.

 -Mivan?!?!-Leya

 -Semmi!Csak vicc.-én-Öhm...nemtom mit csináljunk.Szerintetek?-tereltem a szót.

 -Nem tudom...-Leya-Szerinted?-nézett Evire

 -Ne kezd!-Evi

 -Mit?-Leya

 -Hát én megkérdeztem Zitát, ő Annt, Ann téged te meg engem.S akkor én kérdezem újra mert én se tom mit csináljunk , s aztán estig kérdezgethetjök egymást

 -Hát...-vigyorgott Leya-nemtom mit csináljunk...

 -Induljunk el és sétáljunk, hátha eszünkbe jut valami.-én.

 -Oks.-jött a válasz.

 Elindultunk és csak bóklásztunk az utcákon.Az utcákat ismertem, azok nem változtak csak az életem.

 Mentünk az utcákon és közben beszélgettünk.

 -Szerinted,Ann?-Leya(de azt ne kérdezzétek, hogy miről beszélgettünk, mert nem tudom XD)-Ann!-nézett hátra Leya, mert nem voltam ott, mellettük.Leragadtam egy ház elött (XP).A csajok visszajöttek hozzám, majd...

 -Ann, mit nézel ezen a házon?-Evi

 -Öhm...semmit..csak...mind1...hagyuk-én.

 -Ann!A semmiért nem szokás egy ház elött leragadni és csak bámulni azt.-Zita.

 -Öhm...na jó...elmondom...de hosszú-én majd elmeséltem az álmomat.A lányok néha ámuldoztak néha pedig borzongtak XD.-Hát ennyi-sóhajtottam.

 -Vao.S akkor mi köze van ennek a háznak ehez az egészhez?-Evi-Nem értem...

 -Hát itt laknak a Kaulitz ikrek...-mutattam a házra.

 -Tényleg?-Zita ámulva-Vao!!!Bemegyünk?Végülis te elméletileg ismered őket-vigyorgott.

 -Nem-én

 -Mit nem?-Zita.

 -Nem megyünk be és nem ismerem őket-én szomorúan.

 -Na de...az elöbb azt mondtad, hogy...ááá...nem értem...-Zita.

 -Az csak álom volt.Leesett?-Leya.

 -Ja...odáig nem jutottam el- vigyorgott Zita.

 -Na jó...mind1...menjünk tovább...ok?-Evi.

 -Oks.-mi 3an.

  Sétáltunk, beszélgettünk.Egyszer csak a csajok maradtak le egy háznál és mikor hátranéztem akkor engem néztek egy olyan "miért mentél el a ház elött?" nézéssel(azt h kell? XD)

 -Mivan?-én majd felnéztem a házra.Az a nagy ház volt, amelyikbe Strify vitt be.-Öhm...szép ház-vgyorogtam.

 -Ann!Nehogy azt mond, hogy nem tudod ki lakik itt.-Leya.

 -Jaj csajok!Ez bonyolult...-én

 -Úgy érted nem tudod ki lakik itt?-Zita

 -De tudodm...Strify...és?-én

 -Nem akarsz bemenni?-Evi

 -Nem.-én

 -Miért?-Leya

 -Minek?-én-Hogy megint elszomorisam?

 -Hogy érted, hogy megint?-Zita, majd lemondtam hogy mi történt a parkban.

 -Értem...-Leya.

 -De?-én, mert láttam rajta, hogy van tovább is.

 -De miért okol téged?És hogyhogy nem szereted?Eddig úgy odáig voltál érte!

 -Ez van...sajnálom de nem tehetek róla...-hajottam le a fejem.

 -Na mind1.Menjünk.Ha nem megy be akkor nem megy be és kész.-Evi, majd elindult és mi is követtük.Útközben mostmár nem igazán beszélgettünk.

  •Otthon•

 Hazaértam és felmentem a szobámba.Átöltöztem majd kis idő múlva anyu hivott enni.Kaja után megint fel a szobámba, majd le az ágyra.Elinditottam a lejátszót (zene) és betettem valami CD-t.Egy rihanna szám ment, az Unfaithful.Hallgattam, majd egyszercsak úgy éreztem a refrényt én is énekelhetném ezért elkezdtem énekelni.Végülis a refrény a tegnapi napom után pont rám illett és Strifyre.

    I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

  Megintam az otthon ülést, ezért úgy döntöttem elmegyek sétálni.Kevés volt az esélye, hogy pont Strifyvel találkozzak, ugyhogy nem idegeskedtem (XP)
  -Elmentem sétálni!Majd jövök.-kiabáltam az ajtóból anyunak, majd elindultam.

 Útközben hallgattam a zenét.Ki nem találjátok mit:P hát az Unfaitful-t :P.Észre sem vettem és elkezdtem énekelni.Nem figyeltem merre megyek, csak nem tévedek el.Elmentem egy ház elött, de nem figyeltem rá.De a házból figyelt valaki rám.Strify volt.Az erkélyen állt.Meglátott és hallotta, ahogy a refrény éneklem.Ő is megérezte, hogy rá és rám is vonatkozik és utánam jött.

 A zenétől nem hallottam, hogy jön utánam, ezért mikor a vállamra tette a kezét...

 -Áááá-sikitottam.

 -Na.Nyugi.Nyugi.Csak én vagyok.-nyugtatott.

 -Többet...ilyet...ne csinálj-én akadozva mert az ijedtségtől alig kaptam levegőt.

 -Bocs...-Sztify-Nem akartalak megijeszteni.

 -De sikerült...-és mostmár kaptam levegőt:P

 -Öhm...hallottam mikor énekeltél...és...-Strify, de félbesakitottam.

 -Mi?Énekeltem?És te hallottad?- és égtem :P

 -Öhm...igen...és hát lehet, hogy hülyeség de...ez...öhm...rólunk szólt?-Strify szomorúan.

 -Hát ... végülis...igen- és lenéztem a földre.Strify sóhajott egy egyet majd az államtól felemelte a fejem és mélyen a szemembe nézett.

 -Nem vagy az...-Sztify, mire én csak néztem, mert nem érettem mi nem vagyok.

 -Mi nem vagyok?Önmagam?Erről már tudtam...

  De hogy mi nem vagyok azt a köviből...Jajj de rövid lett...pedig leirtam és többnek tűnt...na mind1...nem túl hosszú de...ez van...sorry...véleményeteket ide :)...puszika :*

 

ez is Strify csak itt még fekete haja van :)...sztem igy is cukeee ;)...de izlések és pofonok :P

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr71443273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

●.• ^^ EmoEvo ^^ •.● 2008.04.26. 16:29:12

Jóó rééész :D mint mindig xD Várom a kövit ;) Am Strify naon sexy :D Kicsit hasonlit Billre fekete hajjal :) Pusyyy

Zyt@ 2008.04.26. 17:25:40

na én is ezt akartam mondani vagyis írni, h naon hasonlit Billre
am. meg naon jó let a rész
ügyi vagy
kivi vok a folytira
puxy :)

Nebula // ~Ann~Szidke 2008.04.27. 12:49:03

na igen...szerintetek miert teccett meg nekem? :P hat mert hasonlit Billre :P
de sztem maskepp is cukeee :D :.)
na mind1
kocce a komikat :)
puszeee :*
süti beállítások módosítása