~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2008.04.07. 18:45 Nebula // ~Ann~Szidke

•1• El fogok késni•

-Ann!Kelj  fel!                                                                             

-Hm?Hány óra?-én kómásan.                                                       

-11.                                                                                                 

-Mivan?!Már?El fogok késni!-hát igen...ez is csak én lehetek.Ha megint elkések megölnek.Az lesz a legjobb ha sietek...-mondogattam magamban miközben gyorsan kipattantam az ágyból.Gyorsan be a zuhany alá,hajszáritás és öltözés.Magamra kaptam néhány göncöt és futás le a konyhába.

-Jó reggelt kicsim...anyu.                                                       

-Szia!Bocs de sietek!El fogok késni!

-De enned is kell valamit! 

-Később-de ezt már az udvarról kiabáltam be a házba.                                       

 Futás...meg csak 10 percem van és úgy nézek ki mint egy boszi.Még rendbe is kéne szedjem magam.(bemutatkozás képpen XD:nem tul magas, gesztenye-barna hajú,zöld szemű,14 éves lány vagyok)

 ~5 perc múlva~                                                                                                                 

-Na végre itt vagyok...és meg van egy kis időm-nyitottam volna az ajtót de...zárva!                    

-Na de...miért van zárva?!-ideges lettem de valahogy lecsillapodtam-Na jo...csak nyugi...a hátsó bejárat biztos nyitva van-és elindultam az épulet hatához.Szerencsére a hátsó ajtó nyitva volt igy bementem...de akkora volt az az épület, hogy egy kicsit eltévedtem XD.De szerencsére megtaláltam a srácokat.

-Helo!Bocs a késésért!

-Nem baj...-jott a válasz.De lattam, hogy Tom nem volt elragattatva,ezért odamentem hozzá.

-Bocs...-de tovább nem tudtam mondani mert a következő pillanatban már az ajkaink össze voltak tapadva.(micsoda megfogalmazás XD)-Azt hittem nem is jössz-mondat Tom mosolyogva miközben folyamatosan a szemembe nézett.                                                         

-Elaludtam...-pirultam el mire mindenki el kezdett nevetni-Ez nem nevetséges!                                                                                                        

- Már h ne lenne az?Azt mondtat sosem alszol el!-Georg gúnyos mosollyal.                    

-Na mind1!Gyerünk!Kezdjük már el!-Bill idegesen.                                                      

-Jó na!Nem kellfelveszni-mentegetőztek a töbiek.

 Hát igen...Ma készitik a fiuk az első lemezüket.Ezért is volt Bill ideges.[még egy kis magyarázat XD...itt állitolag (XD) Én+Tom 2 hete játunk...na de nem komoly XP]

 ~2 óra múlva~

 Toméknál voltunk.A fiuk ünnepeltek és persze én is ott voltam :D.11 fele mindenki haza ment és persze én is,mert az ikrek se és en se voltam túl fitt...annak ellenére hogy későn keltem :D.

~Másnap reggel~

 

 Tudom...rövid...de mondom h nincs jó fantáziám...ez van...igyekszem  ezután többet irni...de nem biztos h ennél hosszabb lesz...na mind1...véleményeket ide kérnémXP...cupp mindenkinek :*

                                                          

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr97413740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bejjuska · http://tomundbea.blogspot.com 2008.04.07. 19:08:45

Szija.. Non teccik az első réx.. Ügyes vagy.. És léccike megnézed majd az én blogom is:) Köszi.. Puszika.. Várom a folyt...

Zyt@ 2008.04.08. 15:27:32

az én kicsi ügyi Szidkém
várom a kövit...úgy-e hamar lesz?
Puxy :)

Lexíí (törölt) · http://lexyke.blog.hu 2008.04.08. 16:39:05

nekem is non teccik ám!! :) ügyike vagy!! ;) én is várom a kövit!! xP pussa
süti beállítások módosítása