~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2010.08.24. 20:11 Nebula // ~Ann~Szidke

•20•Köszíííí apa!!•

 -Mi???Dehát nem azt mondtad, hogy itt maradunk??-én ilyedten.

 -Nem.Csak azt mondtam, hogy te maradsz itt.

 -Nem értem...-és tényleg eléggé összezavarodtam.

 -Te itt maradsz, a szüleid pedig kimennek Szlovákiába.-magyarázott Tom.

 -Nehogy azt mond, hogy apu beleegyezett, hogy egyedül itt maradjak!Ez aztán már túl hihetetlen..-és egyre zavarosabb volt ez az egész.

 -Figyelj.-majd megfogta a két karom.- Nyugodj meg és figyelj rám.-majd néhány másodperc múlva elkezdte a mondókáját.-A szüleid kiköltöznek Szlovákiába, te pedig itt maradsz, és nálunk fogsz lakni.- mire én csak néztem nagy szemekkel.

 -Hogy micsoda?-kérdeztem rá, mivel valahogy nem sikerült felfogni. -Azt mondod, hogy apuék kiköltöznek, én pedig veletek fogok élni?

 -Pontosan.

 -Öhm...megharagszol, ha azt mondom, hogy ezt nem hiszem el?

 -Pff...akkor kérdezd meg a szüleidet .

 -Nem fog menni.-mondtam komolyan.

 -M...miért?-csodálkozott Tom.

 -Azért...-majd közelebb hajoltam-mert elkergettük őket itthonról-mondtam egy ördögi kis mosollyal az arcomon, majd megcsókoltam.Ő is elmosolyodott, majd néhány másodpercig csak néztünk egymás szemébe.Azok a szép barna szemek...

 -Hány óra?-nézett az órára, mire én is odapillantottam.

 -Fél három.-olvastam le az óráról.

 -Idelye lenne összeszedni magunkat.

 -Igen...anyuék 3ko jönnek.-majd gyorsan felpattantam, magam körétekertem a takarót, elkaptam a ruháimat és eltűntem a fürdőszoba-ajtó mögött.Még egy annyit hallottam, hogy "Hej!", mire elkezdtem kuncogni.Tom takaró nélkül maradt.De a ruhái ott voltak, szóval no problem.

 Felöltöztem, helyreszedtem a hajam, majd kisszatértem a szobába.Tom már fel volt öltözve, az ágy szélén üldögélt.Csak mosolyogva , felyét rázva, szótlanul közölte, hogy 'ej' xD, majd felállt.

 -Lemegyünk?Megéheztem...szólaltam meg.

 -Mehetünk.-jött a tömör válasz, így lementünk.

  A konyha futott el...Anyu mindent úgy hagyott ahogy volt.Kiszedtem néhány dolgot a hűtővől, majd bementünk a nappaliba.Apa újsága az asztalon hevert.Leültünk a kanapéra,  beszélgettünk, hülyültünk, és észre se vettük, hogy eltelt az idő.Anyuék hazajöttek, nem kérdeztek semmit, nem mondtak semmit, mindenki végezte a dongát, vagy éppen csinálta a semmit :P Apa kiment a garázsba, anyu mosott, mi pedig folytattuk amit eddig csináltunk.

 Egy olyan fél óra múlva apu bejött a garázsból és a kezét törölgette, mert mocskos volt, az autótól.Közbe valamit mormolt, amiből megértettem, hogy az autóval valami nincs rendben.

 -Mi a baj, apa?-kérdeztem, miközben leült velünk szemben, a fotelbe.

 -Jaaaj....nm bírok ezzen a tragaccsal.-sóhajtott-Folyton valami baja van.

 -Értem...Miért nem veszel egy újat?

 -Nem is tudom...talán igazad lesz és kell vegyek egyet...

 -Na látod :D

 -Te mit gondolsz? -fordult Tomhoz, majd valami nekem teljesen érthetetlen nyelven kezdtek társalogni xD

 Kimentem a mosókonyhába, mert meguntam a földönkívülieket hallgatni.

 -Anya...

 -Igen, kicsim?-közbe ép begyúrt egy halom ruhát a gépbe.

 -Szóval...Tom azt mondta, hogy ...hogy én itt maradok, és csak te meg apu mentek ki Szlovákiába.-hadartam el gyorsan a lényeget.

 -Igen, így van.-mosolygott anyu.

 -Tényleg? Jaj, köszönöm, köszönöm, köszönöm.-ugrottam anyu nyakába.

 -De megigéred, hogy rendesen viselkedsz és semmi lázadás Simone ellen-mosolygott anyu, majd komolyra vált a hangja-Ha nem, akkor jössz utánunk Szlovákiába.

 -Rendben, megígérem jó leszek.Most megyek és megköszönöm apunak is :D

 -Ok-és visszamentem a szobába.

 Apáéknak még mindig az a számomra földönkívüli témájuk volt.

 -...és hát ezzel lenne most a legnagyobb baj.-felyebett be egy mondtatot apa.

 -Jajj apuuuuu-majd a nyakába ugrottam-köszikösziköszi!!!!-visítottam, majd nyomtam egy puszit az arcára és elengedtem.

 -Öhm...mit is?-lepődött meg.

 -Azt, hogy maradhatok.Köszi köszi köszi.

 -Ja..hát egyelőre csak addig amíg baj nem lesz veled...

 -Nem lesz.Vigyázok rá-mondta Tom, majd hátulról átölelt és adott egy puszit az arcomra.

 -Hát remélem is!-apu szigorúan.

 Megszólalt Tom telója

 -Igen?- Tom

 -...-vki

 -Mivan?!-Tom

 -...-vki.

 -A qva életbe...Megyek.Szia anya.- Tom, majd letette.

 -Miaz? Mi történt?-én

 -Bill-mondta Tom idegesen.

 -Mivan vele?

 -Az intenzíven van...

 -Miiiii?????

húúúúúú...hát nagyon rég nem irtam...nem mindha annyi olvasom lett volna v vmi xP na mindegy, lehet hogy ezután megint irni fogok...megjött a kedvem...de hamar el is mehet xD

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr942244709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása