~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2008.05.22. 18:12 Nebula // ~Ann~Szidke

•13•Kiro•

 8 óra körül lehetett, mikor Zita a fülembe súgta,hogy...

 -Kiro is jött, nem?
 
 -Hm?Persze.Vak vagy?-majd akartam mutatni, hogy Kiro ott van Yu mellett, de...-Hol van?

 -Ezek szerint te is vak vagy...-nézett rám Zita gúnyosan.

 -Nagyon vicces...-fintorogtam-Nem tudod hol van?

 -Szerinted ha tunám, akkor megkérdezném tőled?-okoskodott Zita :P
 
 -Igazad van...hülye kérdés...-majd elkezdtem keresni Kirot.Kis idő múlva megtaláltam egy sarokban.Odamentem, majd...

 -Helo.Zavarok?

 -Szija.Nem zavarsz.

 -Miért jöttél ide?
 
 -Öhm...talán,mert megbeszéltük, hogy ma találkozunk?-okoskodott Kiro.

 -Nem úgy értem, hogy a klubba, hanem miért jöttél ide,ebbe a sarokba?

 -Ja.Hát...csak kellett egy kis magány...-savanyodott el.
 
 -Mi bánt?-tettem a kezem a vállára.Ránézett a kezemre, majd rám.-Nekem elmondhatod, nem mondom tovább senkinek.
 
 -Öhm...hát...az van,hogy...ma a parkban találkoztam egy lánnyal.Azéert voltam ott.

 -Randi?-én kiváncsian de egyben komolyan(azt h kell? XD) majd levettem a kezem a válláról.
 
 -Olyami.És hát...kicsit összekaptunk...-savanyodott el ujra.
 
 -Aham...Csak ennyi?
 
 -Hogy?-Kiro kicsit idegesen.
 
 -Jajj nem úgy értem, hogy ez apróság,hanem hogy még van-e valami ami zavar.-mentegetőztem.
 
 -Ja...értem...Hát ez a bajom van most.Meg az a Tomos dolog sem hagy nyugodni.

 -El akarod mondani?
 
 -Strifynek?Nem.Csak az a Tom gyerek nem szimpatikus nekem...
 
 -Nem csodálom.De tényleg nagyon hálás vagyok, hogy közbeléptél.-és adtam neki egy puszit.
 
 -Öhm...semmiség-és egy picit elvörösödött.

 -Na gyere, menjünk vissza a többiekhez.
 
 -Ok-és elmosolyodott, aminek örültem.Jó volt látni,hogy felvidult.

  •Közben a többieknél•
 
 Nem igazán vették észre, hogy eltűntem, csak 10-15 perc múlva, akkor is csak Strify.

 -Hol van Ann?-kérdezte Strify Zitától.
 
 -Nem tudom-vont vállat Zita.Strify elkezdett keresni, majd meglátott Kiroval.Megvoltam és nem volt semmi bajom.Visszament a többiekhez, nem jött oda hozzánk, mert a boxból is lehetett látni minket.Beszélgettek, s közben ránk is nézett.Egyszer,mikor ránk nézett...
 
 -Mi a...?-pont akkor nézett ránk, mikor megpusziltam Kirot.A többiek is ránk néztek, de ők nem láttak semmit, ezért nem is bámultak tovább.
 
 Visszaértünk az asztalhoz és leültünk.Leya elráncigálta Yu-t táncolni és Evi is követte a példát, csak ő épp` Shint rángatta magával.Csak egy baráti tánc volt, nem kell rosszra gondolni (még >:D).

 Strifyvel mi is elmentünk táncolni és tánc közben...
 
 -Megtudhatom ez mi volt?-Strify, és hallottam a hangján, hogy valami baja van.(XD)
 
 -Micsoda?

 -Te és Kiro.-Strify kicsit idegesen.

 -Beszélgettünk.Nem kell rosszra gondolni, csak azért, mert együtt mert együtt mentünk vissza a boxba.-én kicsid dühösen, hogy Strify nem bizik meg bennem.

 -Én nem is arról beszélek.-Strify még mindig kicsit mérgesen.-Én arra a puszira gondoltam.

 -Ja hogy az?Köszönet volt.
 
 -Mégis miért?-szegénykém féltékenykedik :))

 -Öhm...nem fontos.-és ezzel be is fejeztük a beszélgetést.Meglepetésemre Strify nem kérdezősködött tovább.

 5-6 perc múlva vissza mentünk a többiekhez, majd Leyaval kimentünk a WCre.Mikor visszajöttünk,,,

 -Hol van Strify?-én

 -És Kiro?-Leya.
 
 -Nem tudom...Elmentek valamerre...-Yu.

 -Együtt?-én idegesen.

 -Aham.-Yu.

 -A francba!!!-idegesedtem fel még jobban, majd elindultam megkeresni őket.-Jaj istenem!Ha Strify valami hülyeséget csinál akkor én...Áááá!!!Hol vannak ezek???-gondoltam.Nem találtam őket sehol.-Hol vannak már?-és kimentem a klubb elé.Ott sem voltak, de az épület mellől meghallottam egy ismerős hangot.Odafutottam és Strify meg Kiro voltak ott.Egyszerre néztek rám.Kiro a száját fogta....


  Aucsh...ez tényleg qva rövid lett :S...sorry...a kövi igérem hosszabb lesz de h mikor lesz azt nem tudom :S...de igyekszem hamar megirni...véleményeteket ide kérném :)...puszika :*
hehe...ez Kiro :)...csak épp hétköznapi ruhában :)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr82482717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

●.• ^^ EmoEvo ^^ •.● 2008.05.24. 16:46:34

WoW első (H) xD sztem nem lett rövid ;) naon is jó lett =) várm a kövit (L) puszi

Nebula // ~Ann~Szidke 2008.06.03. 14:48:22

kocce Evi a komit de ugy laccik mas nem olvasa szal sztem befejezem..kedvem sincs irni, idom se nagyon es anyum is le akar tiltani, mert itt a nyar es ne uljek a gep elott ....szal nemtom mi lesz:(
mindenesetre kocc a komit es majd meglatjuk :) :S :(
puszika:*
süti beállítások módosítása