~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2008.05.10. 20:11 Nebula // ~Ann~Szidke

•12•Tom•

 •Másnap•

 10 körül felkeltem és lementem a konyhába.Anyu nem volt ott, ezért bementem a nappaliba.De ott sem volt.Volt egy utolsó tippem: a hálószoba, de fura volt, mert anyu ilyenkor már rég fenn szokott lenni.

 Félve benyitottam a hálószobába és megláttam anyut.Aludt.Azt hittem elájulok.Sosem szokott ilyen sokáig aludt.Csendben odamentem hozzá, majd egy picit meglöktem, mire felébredt.

 -Hm?Miaz?-anyu kómásan.

 -Jól vagy?-én.

 -Igen.Miért?És hogyhogy te fenn vagy?Hány óra?-anyu álmosan.

 -Öhm...fél 11.

 -Miiii?-szökött fel anyu az ágyból.

 -Anyu, mikor jöttél haza?

 -Öhm...1kor.

 -Az éjjel?-én csodálkozva.

 -Igen...-anyu, majd ásitott egyet.

 -Akkor nem csodálom,hogy álmos vagy...

 -Ja...

 -Na asszem én felmegyek a szobámba.(anyuék szobája a földszinten van)

 -Ok.Én asszem alszom egy kicsit...de csak egy kicsit....-anyu, és elaludt.

 Visszamentem a szobámba, átöltöztem, mert még pizsi volt rajtam, majd lementem a konyhába reggelizni.Anyu 3kor felkelt és "rohamot kapott"XD.Egész nap a konyhána sürgött-forgott.

5 körül elmentem sétálni, mert megbeszéltük, hogy 7kor találkozunk a srácokkal, kivétel az ikrek és a tali elött ki akartam szellőztetni a fejem.

 A parkban sétálgattam(már megint XP).Csend volt.Csak a madarakat lehetett közben hallani.Kezdtem unni ezt a csendet, ezért zenét hallgattam.Cinema Bizarre-t, Tokio Hotel-t és Paramore-t hallgattam de lassan kimaradt a Paramore és csak a két fiubanda számait hallgattam.Úgy éreztem, a két együttes nem áll messze egymástól, de a tagajik igen.Vagyis a zene hasonló volt, de a két banda tagjai ellentétben állnak egymással(micsoda megfogalmazás....latszik, hogy magyar doga után irok XD).Ehogy ezen gondolkodtam, azthittem elsirom magam.Mindkét banda tagjait ismerem valamennyire és mindanyiukat szeretem, de ők olyanok, úgy viselkednek, mintha ellensegek lennének és lehet, hogy valóban azok.Ellenségek.

 Felnéztem az égre és két pillangó repült el felettem."Miért nem tudnak úgy barátok lenni a srácok, mint ez a két pillangó?"Egy ideig még sétálgattam, majd ránéztem az órára: 5:35.Úgy döntöttem elindulok hazafele.

 Kiértem a parkból, mikor valaki hátulról átölelt.Megijedtem.Eszembe jutott az a nap, mikor Strify ölelt át igy.Egy pillanatot csak álltam, majd eszembe jutott, hogy csak Strify lehet, mikor...

   "Mi?Ez a arfűm..ez...ez..."-gondoltam magamban, majd a szemem srkából, a bal vállamnál megláttam egy piszkos-szőke, raszta tincset."Ez...ez Tom..."-majd hirtelen megfordultam és igazam volt.Tom ölelt át.(XP)

 -Te meg mit csinálsz?-én ilyedten, idegesen és egyben elpirulva.( :") )

 -Na.Nyugi.Nem eszlek meg.-vigyorgott kajánul Tom.

 -Jó, de...ezt miért csináltad?-még mindig az előző állapotban.

 -Nem elég egyértelmű?Bejösz csajszi.-majd közelebb jött és le akart smárolni, de elforditottam a fejem.-Ezt miért csináltad?Tudom, hogy én is bejövök neked.-vigyrogott tovább Tom.

 -És?Ez még nem azt jelenit, hogy lesmárolhatsz!-én idegesen.

 -Miért is nem?

 -Te hülye!Én Strify-vel járok!

 -És?-tettette Tom a hülyét(XD)

 -Tényleg ennyire hülye vagy?Na mind1...hagyuk.Én mentem-és indultam volna. mikor Tom megfogta a karomat és...

 -Nem mész sehová!-Tom, mire kicsit megijedtem.

 -De igenis megyek!És kopj le!

 -És ha nem?Ha nem kopok le akkor mi lesz?-vigyorgott, mit egy kisördög.

 -Akkor a korházban fogsz felébredni.-hallottunk egy hangot Tom háta mögül, mire mindketten oda néztünk.Kiro volt.Tom elengetedd, majd...

 -S gondolom most beköpsz a frontembernek...-Tom olyan unott képet vágva.

 -Nem.Nem akarok balhét.Most még nem köplek be.De tarts magad távol tőle!-mutatott ram Kiro.

 -Hm.-Tom vigyorogva, majd elment

 -Huh...kösz.-mentem oda Kirohoz.

 -Nincs mit.De vigyázz magadra.

 -Ok.Fogok.De most asszem hazamegyek, mert mindjárt 6óra.

 -Oks.Akkor szija.

 -Várj!Mit csináltál te a parkban?

 -Öhm...semmit...-vigyorgott Kiro ártatlanul.

 -Ok...Ha te mondod...-de nem hittem nneki.-Akkor majd 7kor találkozunk.

 -Oks.Szija.

 -Szija.

 Hazamentem és csodák csodájára 7re elkészültem.(XD).7kor megérkeztek a csajok, majd kis idő múlva, kb. 7:05-kor(részletek XD) a srácok is megjöttek a limoval -_-'.Képzeljétek: mind befértünk XD, mind a 9en XD.(tudjátok: 5srác + 4 csaj = 9 emberke XD de fáradt vagyok..de azért nem kell rosszta gondolni az összeadásnál :P)

 -Na és hova megyünk?-Evi.

 -Tényleg, hova visztek?- Leya egy kisördög-mosollyal az arcán.:D

 -Nem kell rosszara gondolni -Strify egy ugyanolyan ördög-mosollyal az arcán, mire elkezdtünk nevetni :D

 -De komolyan na!Hova megyünk?-Zita.

 -Egy klubba.-Luminor.

 -Oks.-mi 4en(csajok)

  Útközben beszélgettünk, de Kiro meg se szólalt.Csak nézett ki az abalakon( ja és az ablak mellet ült XD), de nem figyelt semmire, csak nézett kifele.

 Eelértünk a célunkig és kiszálltunk a limoból, majd bementünk a klubba.Kerestünk egy boxot és leültünk, majd Strify és Luminor elmentek piáért.

 8óra körül lehetett, mikor Zita a fülembe súgta, hogy...

 De hogy mit azt majd a köviből...nemtom mikor lesz rész, mert kell készüljek a dogákra XS és mikor lesz is készüljetek fel, hogy rövid lesz XS...sorry XS...véleményeteket ide :)...ja és ha nem olvassátok akkor tényleg nem irom tovább....most még te sem tudsz meggyőzni Zitukám...ez van...mind1...kérek komikat :P...puszika :*

 kicsi egyéb :D...baszzus ezt meg kell nézzétek...habar nem igazán jelent valamit de... http://www.tokiohotel-club.gportal.hu/gindex.php?pg=14678920    hát aszzem ennyi ... puszika :*



 

egy képecske :) rájönnétek hogy ez Strify?:D hát én kicsit nehezen... :D :P

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr21462927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyt@ 2008.05.16. 16:06:32

naon jó lett,de gondolom már úgy is tod,mert már mondtam,én tom a kövi 2 rész tartalmát,mert olvastam xD :P,ügyi vagy,puxy :)

●.• ^^ EmoEvo ^^ •.● 2008.05.18. 18:29:07

Nah sorry hogy még csak most már elég rég elolvastam csak nem tom miért nem írtam xD nah szal naon jóó lett ;) várom a kövit :D pusziii :)(L)
süti beállítások módosítása