~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2008.04.23. 19:55 Nebula // ~Ann~Szidke

•8•Egy könnycsepp•

  •Másnap•

 Előző nap a fiúkkal megbeszéltük,hogy találkozunk és elmegyünk valamerre, ezért 1körül elkezdtem készülődni(tali 2kor. :P) és 2kor a limuzin már a ház elött volt.Szóltam anyunak, hogy elmentem, majd kiléptem az ajtón és megláttam az aultót.

  "Már megint a limuzin..."-gondoltam magamban.

 -Hi-nyitotta ki az ajtót Kiro.De nem szálltam be.-Miaz?Nem jössz?

 -Öhm...hát...mindek a limuzin?-kérdeztem de egyikük sem tudott válaszolni-Gyerünk.Száljatok ki!

 -Hogy mi?-Shin.

 -Naaa!Gyertek már!Én be nem ülök abba a limoba.-mire ők csak furán néztek(meg tudom érteni :P)

 -Na de...miért?-Yu csodálkozva.

 -Minek?-én

 -Hát...mert...mind1...hagyuk...nem tudok okot mondani-Kiro, majd kiszállt és a többiek követték.

 -Most ötülsz?-Shin nyafogva.

 -Igen-vigyorogtam.Elindultunk és ugy döntöttünk a parkba megyünk.Útközben beszélgettünk.A parkban leültünk a fűbe és beszélgettünk tovább(:P) mig Yu,Shin és Kiro be nem "vadultak" és elkezdtek "kergetőzni" XD s csesztették egymást.Luminor és én csak nevettünk majd észrevettem, hogy Strify nincs velünk.De kicsit később észrevettem egy távolabbi farönkön ülve.Odamentem majd...

 -Szia.Zavarlak?-én

 -Mi?Jaj nem...Csak elgondolkodtam...

 -Ma még a hangodat sem hallottam.Mi a baj?

 -Öhm...semmi.

 -Én?

 -Neeem.Csak...-és sóhajtott egy nagyot (XP)

 -De igen...én vagyok a baj.Igaz?

 -Csak...el sem tudod képzeli mennyire hiányzol.Én ezt nem birom.Érted?Ez...ez hihetetlen.Tudom, hogy nem a te hibád, de mégis ugy érzem te rontottad el ezt az egészet.És ezért mérges vagyok magamra.És...jajj Ann!Én szeretlek és nem akarlak elvesziteni!De mégis...most olyn mintha nem is te lennél-közben végig maga elé, a földre vagy az égre nézett.De miután elmondta rám nézett, én pedig végig csak a földet bámultam, csak néztem magam elé.

 -Sajnálom-suttogtam, majd felálltam és elindultam hazafelé, de még mindig a földet néztem.Luminor észrevette, hogy elindultam de nem szólt semmit.Legördült az arcomon egy könnycsepp majd leesett a földre, amit Luminor is látott.

Strify szomorúan utánam nézett, de nem jött utánam.(ő nem látta a könnycseppet mert háttal voltam neki).Érezte, hogy elrontotta a dolgokat.Nem csinált semmit, csak ült tovább a farönkön lehajtott fejjel, majd mikor ógy érezte, hogy kimentem a parkból elrorditotta magát mérgében, mire a három jómadár is abbahagyta a hülyülést.(tudjátok egy olyan ááá orditás mint mikor valaki ideges vagy mérges..remélem megértitek :P)Csak szidta magát és ugy érezte meg akar halni.(szegény:P)Egy idje már szidta magát, mikor Luminor odament hozzá és a vállára tette a kezét, mir Strify felnézett.

 -Mit mondtál neki?-Luminor.

 -Azt, hogy el sem tudja képzelni mennyire hiányzik és hogy úgy érzem ő rontott el mindent és ezért mérges vagyok magamra.És hogy szeretem és nem akarom elvesziteni, de msot úgy érzem, mintha nem is ő lenne-és megint sóhajtott egy nagyot.

 -Értem-Luminor.

 -Ne haragudj, de msot egy kis egyedüllétre van szükségem.-Strify majd elindult ellenkező irányba mint én.A többiek csak néztek utána, valahogy meg tudták érteni.

 •Közben nálam•

 Hazaértem és felmentem a szobámba.Ledőltem az ágyra és csak bámultam a már jol ismert mennyezetet(XP)"Miért?Miért kellett igy elromoljon az életem?Miért nem maradhattam abban az álomvilágban?Tommal, a csajokkal, a családommal, a 14 évemmel...Minek ébredtem fel?Csak azért hogy másoknak fájdalmat okozzak?Ezért nem volt értelme...Minek élni ha csak fájdalmat okozok?...Na gyorsan hessegtesd el ezt a gondolatot Ann!Ne is gondolj ilyesmire!..."-ilyenekről gondolkodtam egy ideig majd elaludtam.

 Arra ébredtem, hogy valami zúg.Feltápászkodtam az ágyból, majd kómásan lementem a nappaliba.

 -Mi van itt?-én még félálomban.

 -Hogy érted?-anyu, majd észrevettem , hogy nála van a porszivó.Leesett: anyu porszivózott és a gép zugott.

 -Semmi...-majd mint egy zombi visszamantem a szobámba.Átöltöztem mert még mindig abba a ruhában voltam amiben a parkba, majd bekapcsoltam a tévét és egy "zene-csatornára" kapcsoltam.Valami szerelmes szám ment.

 "De jo...Még ez is!Másat nem tudnak adni csak szerelmes számokat???"-gondoltam, majd kikapcsoltam a tévét és kimentem az erkéjre.Nekitámaszkodtam a karzatnak és becsuktam a szemem.Csend volt.De egyszercsak elment a ház elött egy autó amelyikből "kicsit" hangosan ment a zene.És ki nem találjatok milyen szám ment...:P

 "Na már megint!...Mindenhol csak a szerelem???"-majd lementem a konyhába ahol anyu valamit hallgatott a rádióban s közben mosogatott.

 "Na végre nem..."-de reklám jött és hát mi ment?Mi más? : szerelmes "nóta"( =)) de fáradt vok :D)

 -Ááá!Már megint?-én idegesen majd kikapcsoltam a rádiót.

 -Na!Ezt miért csináltad?Mi a baj?-anyu.

 -Semmi!-majd felmentem a szobámba.Ledőltem az ágyra majd elővettem a laptopom és netezni kezdtem.Nem tudtam pontosan mit csináljak ezért felléptem MSN-re.Na tessék...egy csomó ismeretlen...vagyis inkább ismeretlen ismerős :P

 Nézegettem a listámat, hátha van valaki ismerős és egyszercsak magakadt a szemem egy néven.Leya volt.Nem tudtam, hogy ő-e az, de...próba szerecse.:)

 -Szija.-én

 -Hi.Hogy vagy?-Leya.

 -Jól.Csak ez az amnézia...

 -Remélem azt tudod én ki vagyok.

 -Hát... nem biztos.

 -Hogy érted?

 -Hát volt egy álmom és te is benne voltál.Legjobb barátnőim között voltál és hát most úgy tűnik hogy az az álom volt a valóság és most álmodom...szal. nem tudom, hoyg az-e az igaz amit álmodtam, vagy teljesen másképp van minden.

 -Aham.

 -Hosszú. :P

 -Az :P. De mit tudsz rólam?

 -Hát...a neved Leya, velem egyidős vagy, 17 éves...habár én még 2 hete 14 voltam....egy suliba és egy osztájba jársz velem...más most nem jut eszembe.

 -Vao.Szerintem nem álmodtál :P

 -Hát... nem tudom...na de mind1...örülök, hogy van olyan is akit ismerek...vagyis felismerek...

 -Akkor én vagyok az első? :O

 -Hát anyuékon kivül...igen :(

 -Ó te szegény.

 -Ja:P

 -:P

 -Egy kérdés: van olyan barátom, hogy Zita és Evi?

 -Persze :)

 -Jaj de jó.Akkor talizhatnánk?Mert jól esne veletek beszélgetni :)

 -Persze.De mi lenne, ha csak holnap taliznánk, mert most már 6 óra és nem lenne elég időnk :P :D

 -Oks.

 -Akkor megbeszélem a többiekkel.Jó lesz neked holnap 2kor?

 -Igen :) Köszike :*

 -:)

 -Én lépek.Szija.

 -Oks.Szija.

  És kiléptem.Megkönnyebbültem.Van olyan is akit ismerek.Végre.És ez a valaki vagyis ezek a valakik a legjobb barátaim.

 Nem tudtam mit csinaljak,ezért nekifogatm a vakációs-háziknak (jó elfoglaltság, mi? XP)-Vao.Ezt tanultuk?-én meglepetten, mert nem értettem semmit a leckéből.-Ja persze...amnézia.-forgattam a szemem :D-Na jó...most akkor mit csináljk?-ránéztem az órára: 6:45- Csak háromnegyed hét?Pff...-majd lementem a nappaliba...

 -Szervusz kicsim-apu

 -Szia.

 -Mi a baj?

 -Unatkozooom.

 -Hát miért nem mész el Strify-hez?

 -Inkább nem-én durcásan.

 -Hát miért?

 -Nem akarok róla beszéléni...

 -Rendben.Akkor nem nyaggatlak.Talán hivd fel a barátnőidet.

 -Jó ötlet.- majd adtam egy puszit apunak és felmentem a szobámba.Levágódtam az ágyra és elővettem a telómat.

 -Na lássuk csak...L...ezek meg kik?Na mind1...Ezaz:Leya.-majd tárcsáztam.Megbeszéltük a csajokkal, hogy holnap hozzánk jönnek először majd onnan megyünk a parkba.

 8kor lementem a konyhába enni, majd 9kor lefeküdtem de nem tudtam elaludni.11 körül álom jött a szememre és elaludtam XP

 Na hát remélem jó lett...nekem személyszerint teccik (ego XD)...remélem nektek is...nem igazán volt kedvem megirni mertnem volt túl jó napom ...de megirtam :)...véleményeteket ide :)...puszika :*

 

 nem túl jo a kép na de...ez van :P...nekem teccik :)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr97439201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyt@ 2008.04.24. 14:39:15

1. vok xP
naon teccik
kivi vok a folytira
puxy :)

●.• ^^ EmoEvo ^^ •.● 2008.04.24. 17:48:38

sztem is jó lett :D
Várom a Kövit =) Pusyy

Lexíí (törölt) · http://lexyke.blog.hu 2008.04.26. 14:53:23

hali!! :)
végre a tiédet is elolvastam!! :)
non jók a részek, csak kár, h nem TH-s, de egye fene...attól még jó!! :)
pussa
süti beállítások módosítása