~Chat~


Who I am???

Ez egy kitalált történet...remélem tecceni fog : )...ha már itt jársz leccci irj kommnetet is...hiszen nem olyan nagy fáradság....vagy igen?hát szerintem nem...puszika mindenkinek :*

~Képecske~

~Naptár~

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

~Utolsó komik~

  • Nebula // ~Ann~Szidke: nagyo bocsi, de egy idore nagyon nem volt kedvem irni, de lehet, hogy folytatom :) meg meglatjuk :) (2010.08.05. 18:29) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: rééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééészt akar... (2010.07.31. 02:07) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Heidi: Tom Tom Tom semiképpen sem Strify Tom *-* amugy jó a blog, tetszik nagyon :))) (2010.07.31. 01:32) •14•Féltékeny vagy!!•
  • Heidi: szia..nagyon nagyon teccik a blogod..egyszerűen imádom:P és csak meg szeretném kérdezni h miért ne... (2009.07.28. 00:59) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Tigriskeee: birom az ilyen ()-es megjegyzeseket :)) na de "komolyra" veve a szot (kommentet :P ), a tortenet k... (2009.03.05. 19:25) •19•Mégsem...vagy mégis???•
  • Utolsó 20

Linkblog

2008.04.09. 20:00 Nebula // ~Ann~Szidke

•2•Hogyhogy te itt vagy?•

 ~Másnap reggel~

Sikerült felkeljek 10-kor költés nélkül :P.De igy is siettem(már megint),mert 12-re megbeszéltünk a csajokkal egy találkozót.Vásárolni megyünk, mert Zitának szülietésnapja van.

 Felöltöztem és lementem enni, majd 11:50-kor csöngettek az ajtó.

-Nyitooom!-kiabáltam mig futottam az ajtó felé.

-Helo!

-Szija Ann!-Leya + Evi

-Gyertek be mert még nem vagyok teljesen kész-vigyorogam.

-Jajj te már csak ilyen vagy!

-Hát...ez van:P.A többiek hol vannak?

-Nem tudtak jönni...

-Na nem baj...de a bulira csak jönnek.

-Persze.

-Egy pillanat és kész vagyok.

 10 perc mulva kész lettem, mert csak cipő kellett + egy kis frizu-igazitás.

 15 perc mulva már a plázában tátottuk a szánkat :P.Az elején nem tudtam mit is vegyek, de végül egy kék polo és egy ugyanolyan hajpánt mellett döntöttem.Leya egy fekete,tárdig érő nacit és egy kék karkötőt,Evi pedig egy fekete nyakláncot és egy ékszer-dobozt vett,a kiegészitőknek amiket vettünk.

Vásárlás után beültünk egy cukrázdába, megettünk egy fagyit majd beszélgettünk.Egy ideje már cseveghettünk mikor jött egy SMS-em:"Szija.7 fele gyere át..Tom"

-Kiaz?-Leya.

-Tom-én.

-Mit irt?-Evi kiváncsian, mire Leya-val elkezdtünk nevetni.

-Miaz?Valami rosszat mondtam?-Evi.

-Neeem....csak olyan kis kiváncsi vagy-Leya

-Hát igen...:P-én

-Na jo...de mit irt?

-Menjek át este..de nem megyek mert Zitához megyünk.

-Ja-jött az egyhangú válasz.

 Később visszairtam Tomnak:"Bocs de nem tudok menni mert Zitának ma szülinapja van és este hozzá megyünk...még1x bocs".De választ nem kaptam.

Hazafele menet azon gondolkodtam vajon Tom megharagudott-e.De mikor haza értem megbizonyosodtam(jol irtam?elég hosszú szó :D) róla, hogy nem: bementem a házba és bekiabáltam a konyhába h megjöttem majd felmentem a szobámba.De mikor kinyitottam az ajtót...

 -Öhm...szija Tom-én meglepettem.

 -Szija-vigyorgott miközben felállt az ágyról.

 -Hogyhogy te itt vagy?-még mindig meglepetten.

 -Hát azt mondtad, hogy nem tudsz eljönni szóval én jöttem el hozzád-és átkatolta a derekam, majd megcsókolt.A kezem átkulcsoltam a nyaka kötül és úgy folytattuk a csók-csatát(XD micsoda megfogalmazás)...de megszólalt a telefondom és végetvetett  a szép pillanatnak.

 -Igen?-én unottan.

 -Szija Ann.Leya vagyok.Csak szólni akartam, hogy nálad maradt a telóm.Megzavartam valamit?

 -Ááá....nem.Miért?

 -Mert olyan unott hangod volt...-Leya bűnbánóan.

 -Ja, hogy azért?-és ránéztem Tomra-jaj nincs semmi...csakööö-de Leya közbeszólt.

 -Csak mi?

 -Mind1.Majd a bulin találkozunk és megbeszéljük.

 -Oks.Szija.

 -Szija.-és letettem(a telefont XD)

 

 -Na?Ki volt?

 -Leya.Nálam maradt a telója mert mikor vásároltunk ide adta.

 -Aham.-Tom, és értelmes képet vágott(micsoda fogalmazásom vanXD)

 -Én asszem nekifogok készülődni-miközben az órát néztem.

 -Ilyen hamar?

 -Hát már 3 óra!És 6-ra oda kell érjek.

 -Addig még van 3 óra.Mennyi idő kell neked mig elkészülsz?-Tom egyszerre kiváncsian és meglepetten(azt h kell? :D)

 -Ne akard tudni.-s kiötlöttem a nyelvem.

 -Vigyázz, mert leharapom!-Tom vigyorogva

 -Azt próbáld meg!-s megint nem fért a számba a nyelvem XD

 -Na várj csak!-s elkapott, majd elkezdett csikizni.

 -Ne csináld!-sikitottam, mert nagyon csikis vagyok.De Tom leteritett az ágyra és ott csikizett tovább.Én persze sikitottam tovább, mire anyu felkiabált a konyhából:

 -Ann!-mire Tom hirtelen abbahagyta a csikizést.

 -Ne sikitoszz!Vannak szomszédok is.-kiabált tovább anyu.Egy kicsit elhallhattunk de nem birtam tovább és elnevettem magam.

 -Na jo...ezt se lehet-sóhajtott mosolyogva Tom,de én nem igazán bántam,hogy anyu felkiáltott,mert már úgysem birtam volna tovább.(:D)

 -Na jo, mostmár tényleg kell készülődjek, mert nem akarok elkésni-és felkeltem az agyról.

 -Én is mehetek?.Tom bociszemekkel :)

 -Hát ha akarsz...-és nekifogtam előszedni a ruhákat.Tom is hazament, hogy étöltözzön, majd háromnegyed 6 körül visszajött és elindultunk a buliba.

 

  Na most elég hosszú lett...remélem.Evi ugye nem baj ha itt olyan kis kivancsi és szeleburdi leszel mert nem igazán ismerlek...és remélem a többiek sem haragszanak ha az én elképzelésem szerint lesznek alakitva...részek nem lesznek túl sűrűn de megprobalok 2 naponta irni :) ... véleményeteket ide :)

 

 

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ann-life.blog.hu/api/trackback/id/tr9418804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

●.• ^^ EmoEvo ^^ •.● 2008.04.09. 20:39:31

bazz...sztem te neked valami jó elképzeléseid vannak..mert álltalában elég iváncsi vok és szeleburdi is de mind1 xD. nah jó rész lett ! ... olvasd el léccy az én blogom is xD am benne akarsz elnni az enyémbe =D?

PuXxX

Zyt@ 2008.04.10. 13:05:55

nekem is naon teccik és még h neked nincsenek jó elképzeléseid... :P
ügyi vagy
kivi vok a folytira
puxy :)

Nebula // ~Ann~Szidke 2008.04.10. 18:16:02

kocc Evikee es Zyt@
syivesen benne lennek a blogodban Evikee :) ja es orulok h eltalaltalak XD
pux :*

Lexíí (törölt) · http://lexyke.blog.hu 2008.04.11. 13:51:30

hali!! :)
köcce, h beleírtál!! :) non örülök neki!! ;)
szupi lett az új rész és várom a kövit!! ;)
pussa und luw
süti beállítások módosítása